0

Hava Güzel, icim güzel...

Disarida öyle sevimli bir hava varki anlatamam!
Günesin isiklari simsicak vuruyo evime..
Eski evimi düsünmek istemiyorum bu ortami görünce.Kapkaranlik, disariya baktiginda binalarin gözüktügü eski evim...

Allah'ima sükürler olsun!
Simdi balkondan yesillikleri seyrediyorum büyük bir zevkle.
Günes girmeyen eve doktor girermis lafida aklima geliyo bu ortamda.
Gercekten insanin ihtiyaci olan birsey!

Bu sabah annemin (kayinvalidemin) zili calmasiyla uyandik.
Centilmen (esim) is ariyo malumunuz yataktan beri .
Hadi ben hamileyimde uyukluyorum öyle o nasil uyuyabiliyo anlayamiyoum! Normalde fazla uyumayi sevmemde,ama hamilelikte bu mecburi gibi oluyo. Hamileligimin daha 11.haftasi dolayisiyla bulantilar devam ediyo
Bu sabahta yine bir bardak caydan sonra bir bulanti atlattim.
Insan alisiyo artik ama hos bir duygu degil tabiki durmadan kusmak.
Neyse bu igrenc konuyu kapatiyorum simdi
Hamileligim hakkinda ayica daha ayrintili yazarim sonra.

Bu aksam iftara anneme(k) gidicez.
Gerci Ramazanin yarisi onda gecti hamilelikten dolayi anlarsiniz iste...S
agolsun destegini esirgemiyo.
Helede Centilmen(esim), ona ayri bir minnet borcluyum, her animda pat diye imdadima kosuyo.

Herkese güzel günler dilegiyle...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top