Rabbimle Basbasa



Rabbim, yüregim ilgit ilgit oldu yine,
Varligim varliginin yüce semalarinda dolasmakta…
Gözlerimde tarif edilmez bir derinlik,
Yüregimde ondan da öte bi serinlik var, Sana dair olmanin serinligi….
Ey heybeti ile varligi ve yoklugu nakseden,
Ey türlü nimetleriyle yarattigi her zerreye ikram eden,
Sahibim, yegane rotam, ahte yegane vefam, Seninle olmak ne güzel!
Ne güzel Salihler, Salihalar zümresinden bir zümrüt olmak…
Ve cennete bakmak daha dünyadayken…
Rabbim bu can bu tende nefes aldikça ben seninim,
Hep senin hep senin olmaya gönüllüyüm ey yüceler yücesi,
Ibrahim gibi,Ismail gibi, Ishak gibi, Isa gibi, Musa gibi!
Iki cihan selveri alemlere rahmet ve kurtulus vesilesi, Besere nur silsilesi can Muhammed (SAV) gibi ya Rabbi!
Elhamdülillahi Rabbil alemin…
Senden haberdar olmamis kalbe sasarim, Sensiz atan yürek sinede yük Rabbim! Musa'nin duasiyla geldim sana!
Namazlarimizi dosdogru kilan bir can çikar bizden ve bizden geleceklerden…
Bilirizki ölüm bitis degil bilakis baslangiç,
Yalanin sonu, bakiye geçis,
Sana ve senden gelenlere sarilan hüsran bilmez Rabbim!
Bu bir sinavinin sonu cennet-i firdevse geçis…
Elhamdülillahi Rabbil alemin…

1 Yorum

Adsız
30/12/08

ELLERİNE SAĞLIK YAVRUM.ALLAH EMEKLERİNİN KARŞILIĞINI BOŞA ÇIKARMASIN.ÇOK GÜZEL OLMUŞ.ANNE VE MELEK'DE GÖRDÜM.Bİ UĞRAMAK İSTEDİM.DEĞDİ.BEN ÇEMBERİMDE GÜL OYA,ANNE VE MELEK'İN ANANESİ.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top