0

Evlilik Yildönümümüz Geliyoo

Yarin benim icin önemli birgün...
Evlilik Yildönümümüz...
Centilmenle evleneli tam 4 sene bitti.
Biraz geriye baktimda bugün; aci tatli bu zamana kadar vakit cabuk gecmis.

Birde 6 haftalik hamileyken düsürdügüm bebegim aklima geldi, simdi 2,5 yasinda olacakti dogsaydi.
Hayirlisi böylemis demekki, cünkü Allah'ima hep hayirlisini nasip et diye dua ederim.
Esimle düsündükte bazi monotonluklara son vermek..vs adina yarindan itibaren yeniden baslangic kabul edelim dedik.
Yarin ona istedigi birsey vardi onu alicam insallah!
Ayrica ona bir anket hazirladim 14 sorudan olusan, bakalim beni ne kadar tanimis diye...
Öyle icimden geldi bunu yapmak, degisiklik olsun diye.

Centilmenimi cok seviyorum ve insallah bu sevgimiz karsilikli olarak ömürboyu devam eder!
Allah herkesi sevdigine kavustursun!



Radyo yayinimdan söz etmistim gecen günlügümde.
Her Cuma Türkiye saati 16-17:30 RaDYo aVRuPa'da olucam insallah!
Bunlari tekrar hatirlattiktan sonra asil meseleye geciyorum.
18 Mart Cumartesi aksami saat 21:00'da (bu haftasonu yani) Radyo Avrupa ekibinden bazilari Kanal Avrupa'da olucak, merak edenler seyredebilirler.
Radyo deneme yayinindaydi bir süredir,
cumartesi gecesi Kanal Avrupa'nin Radyosu olarak acilis gecesi olacak yani.
Tüm ekibe güzel bir gece gecirmesini diliyorum simdiden!

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top