0

Kisa kisa herseyden


Huysuz bir geceden sonraki sakin pazar günüm...

Dün günboyu bebise yatak..vs baktik, sonra indirimde olan ve benim almak istedigim digital kamerayi almaya gittik bitmisti, tabi ben alicamya bir saat uzakliktaki ayni magazanin baska yerde olanina gittik ne güzel aldim ettim kasada banka kartim limit bitti yazmazmiii.
Herseyi bankomatla ödersem olacagi bu, nekadar var, nereye ne gitmis insan hesabini bilmiyo iste böyle kasada kalakaliyor.
Evdeki hesap carsiya uymadi yani!
Kamerayi alamadim kampanyada 3 gün icindeydi..

Neyse öyle kayinvalidemlere gittik aksam, oturduk..vs.
Ama icimde hep bir huysuzluk vardi, ortada sebep yok ben biri bana takilsada kavga etsem gibiydim.
Eve geldik zaten ben birsey bulup Centilmenimden cikarir oldum bir an bu huysuzlugu ki gec olmadan farkina vardim Allah'tan.
Biraz agladim, sicak bir papatya cayi ictim ve uyumanin en iyisi olacagini düsündüm.

Bugünde esime kahvalti hazirladim, sevdigi seyleri yaptim, nasilda istahli yedi canim benim .
O tras olmaya gitti bende kendimle ilgileneyim dedim gerci pek birsey yapmadim.
Suanda yüzüme bal sürülü bir sekilde Pc karsisindayim cildim kurudu azcik havalardanda bende evdeki hic isimize yaramayan baldan yüzüme bari süreyim dedim. Nemlendirici ..vs leri sürüyorum bazen ilk basta iyi gibi ama devamli sürmeyince gene eski haline geliyo.
En iyisi dogal seyler bence.


Bebise yatak, araba herseyi buldum sadece gidip almasi var.
Birkac kisidende duydumki bebek gelmeden eve bebek giysisi, esyalari getirmek iyi degilmis.
Ben hastanedeyken esim alsinmis yatagi..vs'yi.
Ben bunu batil inanc olarak gördüm, cünkü insan son anda eli ayagina dolasir, hangi biriyle ilgilenilecek.
Ben herseyin hazir olmasini, ben hastaneykende esimin benim yanimda olmasini isterim hem.
Allah'a dua ediyorum ben hep bebisim icin, Allah'im onu korur insallah kötülüklerden!


Bu arada önceleri ben Gül Fm'de yayin yapardim.
Ama isler, hamilelik ..vs yapmiyordum ve evde vaktim oldugu icin gene yayina baslamaya karar verdim.
Her cuma Türkiye saatiyle 16-17:30 arasi yayinim olacak.
Dinlemek isteyenlere herzaman kapim acik.

Radyo benim hayatimda eskiden beri var, yani arkadaslarim vardi önceleri Radyoda calisan ve ben bazen onlarin yanina giderdim, radyolara cok telefon acip istek isterdim..vs.
Benim icin güzel bir Hobby bence, insanlarla müzikler esliginde birseyler paylasmak.
Gerci ben isterim ki hep insani rahatlatacak melodilerle yüklü yayinlar olsun ama günümüz sartlarinda dinleyicilere bakiyorumda hep arabesk,slow tür hüzünlü parcalar istiyorlar. Insallah böyle devam etmez diyorum.

Gül Fm'de artik Kanal Avrupa'nin Radyosu oldugu icin ismi degisti ve Radyo Avrupa oldu ve http://www.radyoavrupa.com/'dan dinleyebilirsiniz.


Ay bu arada yüzümdeki balda iyice kurudu yaziyi ekleyeyimde yikayayim artik,
yoksa asiri tatli olucam ^^

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top