0

Hamilelik, son gaz devam...


Artik blogum birazcik günlüge yakin bir hale geliyo cok internette vakit gecirmedigim icin.
Önceki kadar cok paylasimlarim yok sizlerle...
Gerci hamileligimi paylasmam en güzel paylasimlardan bence, belki baska hamile arkadaslarada birkac faydasi olur yazdiklarimin yahut hissettiklerimin.
Gecen haftadan beri nadiren sancilar yokladi beni, alistirma yapiyolar heralde üzerimde:)
En cok dün sanci oldu, galiba buna sebep birazda ben oldum. Cünkü sabah 9'da ciktim evden aksam 18'de eve geldim ve o esnada hep ayaktaydim, cok arada kisa dinlemeler yapmistim ama yeterli gelmemis ki eve gelirken zor adim atarak eve geliyodum yorgunluktan. Ve aksamda sancilar oldu, agrilar oldu ama hep ayni seviyede kaldi. Artsa yahut daha cok olsa telaslanirdim ama normaldi.
Tabi esiminde destegi olmasa...Biraz masaj iyi geliyor ayaklara ve sirta, bu konularda esler gereken inceligi göstermeli bence herzaman!
Esime de kitap aldim dün hediye, ismi "Babalik Coskusu" . Birazcik bebege hazirlik konusunda yardimci olacagini düsündüm bu kitabin, özellikle ilk baba olacaklar icin.

Yasamin oldugu gibi hamilelikte belli basina bir düzenek aslinda düsünürsek. Her asama sirayla oluyor. Mesela sancilar alistira alistira geliyor, aniden büyük bir sanci gelse insana daha zor olurdu heralde. Allah'im herseyi cok güzel düzenlemis! Tüm hamilelere kolayliklar versin! Tüm bu duyguyu yasamak isteyenlere bebekler nasip etsin! Ve tüm cocugu hasta olanlara sifa versin!

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top