0

Anneler Günüm


Ilk anneler günümde geldi gecti..
KaRa PreNSiM ( esim ) bana bir cicek ve kücük bir pasta almis üstünde ''Mutter'' (anne) yazan (Resmi kestikten sonra cekmeyi düsündüm ve böyle parcali cikti pasta ).
Aslinda daha özel gecmesini isterdim ama kara prensim cok yogun bu siralar.
Kizim henüz bana anneler günü hediyesi vermedi.
Kizim o gün cok iyi uyusaydi benide uyutmus olsaydi bu olurdu bana en iyi hediye ama yapmadi.
Bir dahaki Anneler Gününde uyku sikayetlerinde bulunmuyor olurum insallah.
Doktor yürümeye baslayinca uykulari düzene girer dedi, bakalim neler gösterecek zaman bizlere :)
Herseye ragmen ANNE olmak cok güzelmis!
Allah tüm isteyenlere yasatsin, bu duayi hep ediyorum!


Anneler Günü icin kayinvalideme pasta yaptim, aslinda seker hamurlu pasta modasina bende uyacaktimda kendime güvenemeyip sevgili Esra'nin bu gün icin hazirladigi daha kolay bir pastayi denedim.
Bunda bile bayagi zorluklar yasadim, kek iyi olmadi tekrar yaptim..vs.
Ben genelde kolay bisküvili pastalari yaptigim icin ilk kez pandispanyali pasta yaptim, nasil gözüküyor?
Tadi güzeldi ama, insallah bundan sonra bu yönümü gelistirecegim.
Seker hamurlu pasta icin eksik malzemeler vardi, özellikle yurtdisinda zor bulunan glikoz falan.
Var ama birazcik aramak, sorusturmak gerekiyor.
Eczaneden aldim sonunda ve pasta yapilmayi bekliyor.
Bu ara yaparim belki, sonrada kizimin dogum günü icin yaparim insallah..

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top