0

Takintilarim


Sevgili yastuf beni söbelemisti, gerci bayagi bir zaman oldu ama tembellik mi artik ney olduysa yazamadim bir türlü! iSte benim aklima gelen takintilarim:

1- Eve gelir gelmez esimde bende ellerimizi yikamadan hicbirseye dokunmayiz. ( Kizimiz olali dahada takinti oldu bu ).

2- Böceklere cok takintiliyim, korkarim hemde biraz igrenirim sanki,bana bir sinek bile degse hemen orayi yikarim. Balkonda eve böcek girer diye balkon kapisini bile tam geri acamiyorum.

3- Birseyde sac görmeye tahammül edemem, yani halida yerde, lavaboda...vs.

4- Mutfakta kirli bulasik durmamali, hemen makinaya dizilmeli, ortalikta bulasik görünce hemen cok isim varmis gibi bir his oluyor icimde.

5- Kiyafette renk uyumuna bende önem veririm ama cok öyle abartili degil sanirim benimkisi. Yani öyle her renk ayakkabim falan yoktur. Ama önem verdigim birsey varki üstümdeki birsey birkac renkli olmali! Mesela tshirt rengarek desenli, yahut canta birkac renk bulundurmali icinde o zaman kendimi daha mutlu hissederim. Koyu renkli ve sade giyinmissem kendimi hic begenmem tüm gün!

6- Evin ortasinda duran kizimin bir sürü oyuncagini günde 10 kez toplarim o gene dagitir oynar. Bosuna ugrasiyorum aslinda ama bir sürede olsa düzenli görmek yetiyor sanki.

7- Imali laflar eden insanlara cok takarim kafami, yahut bir tartisma gibi birseyde sonradan keske bunu deseydim diye kafami kurcalarim ve konuyu uzatirim biraz aklimda.

Simdilik aklima ilk gelenleri yazdim. Aslinda muhakkak takintilarimiz vardirda bazilarini biz bile farketmeyebiliriz, bizi taniyanlar eminim bu takintilari daha iyi farkederler.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top