0

Durumlar ne bakalim..

Basliyorum ordan burdan yazmaya:)

Saclarim Türkiye'de kuaförün hatasi yüzünden turuncu oldu demis miydim? Hemde hic sacimi boyatmamis biri olarak, yani birkac aralara gölge attirayim merakiyla gittim ama sonuc bakir rengi saclar..

Bir Facebook gidiyor yaaa. Bende merakli biri olarak bu zamana kadar zor bile durdum:)
Blogcu arkadaslardanda duyuyorum girdiklerini.
Birde dün Tv'de bu site konu oldu bir yayinda ve son olarak blog geziniyordum, yaz arkadasimin buraya girdigini okudum. Dedim artik tamam ben bugün kesin üye oluyorum hehe.
Oldum aksam ve azcik gezindim, öyle fazla kaptirmadim kendimi, ilk önce aileden kisilere baktim.
Birkac arkadasta benden duyunca üye oldu aksam.
Sizde kayitliysaniz Facebook'ta beni bulun.

Centilmenim yogun calismaya devam ediyor. Bazen özlüyorum aksam uzun oturmalari onunla.
Kizim bazen 2 günde bir görüyor babasini ama ne yapalim, i$ bulmak kolay degil,
buluncada bazi seylere katlanmak gerekiyo.
Ben kizimla evdeyim bol bol.
Aslinda beni önceden okuyanlar bilirler evde durmak falan hic bana göre degil!
Bazen bu yüzden kendimi hapsedilmis hissediyorum.
Havalar soguk birazda ondan evde kaliyorum yoksa hic durmazdimda.
Arkada$ deseniz pek yok, olanlarinda kendilerine göre isleri oluyo bir türlü vakit bulamiyoruz yani.

Ben simdiden bu ki$ nasil gecer onu merak ediyorum!
Benim acilen bir kursa falan gitmem lazim, cocuk bakimli bulabilirsem tabiki!
Annenin önemi dahada artiyor cocuk olunca yaa.
Türkiye'de öyle rahattimki annem kizimla ilgileniyordu arada bile olsa yetiyor insana.
Burada da annem olsaydi, hayatimin gidisati baska olurdu eminimki!
Hayirlisi olsun diyorum, elimden baska sey gelmiyor, gelenleride ben yapamiyorum galiba!
Annecimin Tr'de bize hediye ettigi kalemligi, kizim cok sevmisti oynuyordu hep yumusacik oldugundan, bende sevince tabiki annem direk sizin olsun dedi sagolsun.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top