0

Söbeee


Ve sen gidiyorsun ....
Belki o an gidiyorsun diye kizarim ve gurur yapip birsey demem ama tam giderken geri adim atabilirim. Cünkü yasanilanlar var ortada! Belkide daha güzel yasanacak olanlar, var mi öyle hemen pes etmek!!! Otur oturdugun yerde, ne gitmesiymis J Bulamazsin böyle seveni daha, (hele bu devirde)...

Söylenmesi en zor sözcükler?
Keske demesi sevmedigim söylemek istemedigim, zor gelen bir kelimedir.
Ayrica cok kolay güveniyorum-seviyorum..vs cümlelerini söyleyemem.
Birde vedalasma cümlelerini söylerken zorlanirim!

Sizin için yağmurdan sonrası,ne ifade ediyor?
Yagmurdan sonrasi bir durgunluk hissederim, sanki gökyüzü aglamista, icini dökmüste rahatlamis durulmus gibime gelir.
Bir yandanda her damlayi meleklerin tasidigini düsünüp bir sürü melegin yeryüzüne bereket getirdigini düsünürüm. Hafif yagmurda islanmayida cok severimJ

Burçak Çerezcioğlu?
Bu kardesimizin 16 yasinda lüsemiden öldügü yazisini okuyunca icim tuhaf oldu!Ölüm bir gercek, genelde gencler ölünce dahada yakin bir gercek oldugunun iyi farkina variyoruz.
Beni söbeleyen sayesinde googleden bakip ögrenmis oldum.
Babasi kitap yazmis sanirim yanlis anlamadiysam kizina ``Mavi sacli kiz`` diye. Bu kitabi okuyanlarda hemen bitirdigini ve cok etkilendigini, hayatin birebir icinden oldugunu söylemisler kitap yorumlarinda. Belki birgün bulursam bende okurum bu kitabi..

Seni sobeleyeni nasıl bilirsiniz ?
Beni söbeleyen kisa süre icinde tanidigim ama bloguma bayagi ugrayan ve beni mutlu eden bir insan. Yeni tanisipta cabuk kaynasabildigim kisilere daha bir sicak oluyorum cünkü kendilerini hemen sevdirdikleri icin...Ben inaniyorumki onunla daha iyi dostluklar kuracagiz bana öyle geliyor en azindan:)

Bende birkac kisi söbeleyeyim...hmmm düsünüyorum:)
Asheke, Aysemm ve Pembeli Hayalleri söbeliyorum.
Haydi kolay gelsin:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top