0

Türkiye Dönüsü Dilanur'dan Haberler


Yazicam yazicam diyorum hep kaliyor bir sebepten, galiba bir ay yazmayinca insan birazcik unutuyo yazmayi...

Minigimiz neler mi yapiyo!...
Siz bakmayin minik dedigime,o minik ama artik bizi anliyor cogu kez(maasallah).

Türkiye'de anneanesine ve dedesine cok cabuk (ilk günde) alisti, gecen yilda 4 aylikti gittigimizde ve yine hic aglamamisti onlarda, normalde yabancilarda aglar biraz uzak durur.

Dedesinin bir bakkal dükkani var mahallede ve her eve gelisinde ona meyveli kek getirdi ve birkac sevdigi seylerden. Meyveli keki cok severek yedigini farketmis ilk verdiginde ondan.
Dedesi üstüne kapiyi örtse hemen alinip ona küser gibi davrandi, bana gösterdi güya anlatmaya calisiyo.
Hep ilgi bekliyo yani bizim minik prenses.

Anneannesi sabahlari ona kusburnu receli, beyaz peynir, zeytin, yumurta..vs. yedirdi özenle.
Bende bu esnada misil misil uyuyordum tabi:)
Sabah uyaniyo diyelimki kizim ben dogru anneannesinin odasina saliyorum hehe:)
Yahut o benden önce davranip geliyo yatakta oturan kizimi aliyo ve bir yandan söyleniyo
''Acliktan öldü cocuk'' diye:)
Anneannelik iste, ilk torun olunca hemde senede en fazla bir ay görünce...

Kizim bayramin ilk günü atesli sekilde kalkti, gecede midesi bulanmisti zaten.
Bende bayram sabahi gözyaslari icindeydim hani biraz baska türlü olsun istiyordumya ama cok sükür cabuk toparlandi.
Ben bir yere gitmeyeyim dedim, kizima bakarim evde dedim ama baktikki cok kötü degil ve fitil verdik azcik toparlandi ve büyükleri ziyarete gittik.
Kizim icin sessiz bir bayramdi cok yaramazlik yapamadi:)
Harcliklarini topladi ama yinede:)

Kizimin 2 dayisi var, biri Istanbul'da Elektronik Müh. okuyan M. dayisi.
Digeride suan Bursa'da Dr.olan yakinda yeni tayin yerine tasinacak olan F. dayisi.

Dayilari en cok onun icin geldiler olduklari yerlerden birkac günlügünede olsa.
Bende cok mutlu oldum 3 kardes bir arada olmak cok güzeldi.
Kücük dayisi kizima bebek almis, ismini hemen Ece verdik.
Kiziminda ikinci ismi Ece'dir bilmeyen var mi bilmiyorum, bu ismi F. dayisi verdi ve kiramadim.
Büyük dayisi kiyafet, ayakkabi ve büyük yumusacik bir kelebek getirmisti.

Benim kücüklügümü bilenler falan kizimi hep bana benzettiler, '' sen yeniden büyüyosun '' dediler.
Bende o kadar benzetmem aslinda ama bir önceki gün bir resim cekmistim babasiyla disari cikmadan önce ve sonra ilk bakista kendime benzettimbu resmi, sasirdim iyice baktim.
Benim bir iki kücüklük resmim vardir onlardan birindeki yüzümle ayni sanki, sadece ben biraz daha ten rengi olarak koyuydum cünkü köyde güneslerde gezerdim tabiki günboyu:)
Kücükken bronzdum yani, ben bu bronz modasini önceden yasayip gecirdim hahaha:)

Daha önce demistim kizima ''balerin yap'' deyince basliyor parmak ucunda ileri geri yürümelere.
Buna hala devam ediyor.
Kelimele hazinesi cogaliyor her gecen gün.
Babasi babisko de diyo '' babikoo'' diyo, babacim de diyo '' babadiim'' diyo, canima '' daniiimm''...
Ben bana vursa azcik yahut birsey olsa sakaciktan agliyorum hemen geliyo basimi oksuyo, bu aramizda ''cici yapmak'' yani.

Yüzümüze bakinca hemen gülümser hemde oldukca fazla gözleri kücücük olana dek, sonra hemencecik geri normal surat ifadesini alir gene.
Yani yapmacik bir gülümseme yapar heheh:)

Cok fazla inatci bir kizim var, birseyi yapamazsa acayip sinir oluyor,
sinirlenince kendine dokundurtmuyor bazen.
Dedesi '' cok akilli ama cokta sinirli ve inat, sen bununla nasil bas edeceksin, yandin kizim'' dedi.
Biraz biraz disiplini saglamaya baslamali anliyor sonucta bizi artik.

Eminim unuttugum bircok sey vardir ama cok upuzun olupta sizi bunaltmakta istemem yaziyla(yeterince uzun oldu ya neyse :)...

Genel hatlariyla aklima gelenleri paylastim..
Simdi ütü yapmam gerek ( hic sevmesemde ).

Minik prensesten size sevgiler....

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top