0

iste Yine Burdayiz

Bir Türkiye yolculuguda sona erdi ve geri geldik gene gurbet ellere...

Genel olarak diyecek olursam cok güzeldi hersey.
Bayrami orada gecirmek zaten ayri bir güzellik oldu, kizim harclik bile topladi:)

Sabahlari kizimi uyaninca anneannesine verdim ve ben uyumaya devam:)
Anneannesi sagolsun cok iyi bakti ikimizede.

Kahvaltida hep güzel taze kizartmalar vardi tam sevdigim gibi.
Beni seviyor diye bol bol balik yapti annem, burada taze balik cesitleri bulmak cok zor, orada cikariyorum acisini ama:)

Kizim hakkinda pek birsey yazmiyorum simdi cünkü sadece onunla ilgili biliyorsunuz ayri yaziyorum.

Burayi evimi hic aramadim...Kizimin bakimi benden az kalkmisti ondan galiba birazda.
Türkiye'de bol bol nar ve üzüm yedim, ayrica findik ve ceviz,ee Karadenizliyiz tabii normal.
( Resimdeki üzümler dedeme aittir).

Viyana'da ki neyi özledin derseniz;
Dün pizza yedim bir italyan Restorantta özlemisim diye hissettim.
Bilgisayarimi özledigimi hissettim...
Ayrica birsey dikkatimi cekti ki, ben Türkiye'de olsam bilgisayar icin burdaki gibi vaktim olmazmis. Yani bilgisayar benim bu gurbetteki yalnizligimin bir dostuymus meger.

Havalar sansima cok güzeldi Türkiye'de.
Hele bayram sonrasi bir ara yandim birkac gün sicaktan.
Viyana'ya geldim ki buz gibi. Tam kendi gibi bir havaya bürünmüs i$te.
Ben Viyana'nin ki$larini pek sevmem.
Bu buz gibilige alisicam elbet birkac günde...

Ben yokken bloguma ugrayanlar kendilerini biliyorlar, onlara cok tesekkür ediyorum.
Bende baktim bloglara ama herkese daha yazamadim.
Sevgiler
0

Birazcik Yokuz

Bakin ucak biletim beni bekliyor!
Bir Türkiye'ye gitme vaktide geldi...Oradada eminimki hizli gececek bu vakit, keske biraz durdurmak mümkün olsa..
Kizim bakalim dedesine anneannesine, dayilarina ve diger tanidiklara nasil yaklasacak. Gecen yil daha 4 aylikti pek anlamiyordu birseyden.
Türkiye'de 3 hafta kalacagiz. Insallah kizim hasta falan olmadan mutlu sekilde gidip geliriz. Gerci suan nezle biraz zatende..
Bir isteginiz var mi buralardan, getireyim!
Ben yokken bloguma bir göz atarsaniz arada sevinirim, hani sahip cikmak anlaminda:)
Belki firsat olursa sizlere oradanda yazarim..
Simdiden hepinize hayirli Bayramlar diliyorum,büyüklerimin ellerinden kücüklerimin gözlerinden öperim,bayram sekerlerimide isterim:)
0

BeYaZ FiYoNKLu aYaKKaBiLaRiM

Ikinci sinifa gidiyordum...
Okulda ögretmen haftada bir tahtaya kaldirip tirnaklari ve üst-bas temizligini ve ayakkabilari kontrol ederdi.
Benim ayakkabilarim eskiymis demekki ögretmen ''annene söyle yeni ayakkabi alsin''dedi.
Bende aileme bildirdim. Tabiki hemen ilk dememde alinmadi, birkac hafta sonra ancak. Sartlar öyle uygundu demekki!
Derken annemle cok güzel bembeyaz bir ayakkabi aldik,önünde de büyükce bir fiyonk vardi, cok sirindiler yani.
Hem sevincle hemde havayla geziniyordum artik okulda:)
Ögretmende yeni ayakkabilarimi farketti ve beni tahtaya kalkmam icin cagirdi, ayakkabilarimi herkes görsün diye.
Bende bir sevincle firladim derken 3 adim attim ve tek fiyonk düstü, ben tabii utandim. Ögretmende ''nazar degdi galiba '' dedi.
Sonra diger fiyonkuda koparip öyle kullanayim dedim, bir hafta gecti ve ayakkabiya bir haller oldu, kenarindan sacakli birseyler cikti degisik bir kalitesi varmis,iplik iplik birseyler ama ip degil,ayakkabi o seyden yapilmis yani.
Annemle ayakkabiciya gittik ve gösterdik bu ne bicim ayakkabi diye bir haftada ne hale geldi dedik.
Adam bize onlarin yerine yeni bir cift hediye etti, bu defakiler gayet sade, yesilli-siyahli bir ayakkabiydi ve bunlari birkac yil giydim kolay kolay eskimedigini hatirliyorum...


Simdi kac cift ayakkabim var bilmiyorum ama 15 cift rahat vardir.
Önceden sanki bir ayakkabi alinir ve o eskimeden baska alinmazdi.
Yani onuda her kiyafetle giymek zorunda kaliyordu insan.
Simdi her kiyafete ayri uyumlu bir ayakkabi almak istiyoruz..
Zaman kötüye mi gidiyor sizce?
Yoksa biz insanlar daha mi israf ediyoruz herseyi ne?!
Ama su bir gercekki az ve öz iken daha bir kiymetli olur hersey!
Back to Top