0

Ilk paten kayma deneyimim

Dün esimle paten kaymaya gidelim diye karar verdik.
Esim ikide bir `` vazgecmek yok heeee `` diye söylendi.
Cünkü daha once (2 yil once) birkez gene gitmistik ve oraya gidince ben vazgecer gibi olmustum, sansima da o gün Eishokey maci vardi ve geri dönmüstük.
Ben tabiki bu defa cok kararliydim ve ``sen vazgecme de ben kesinlikle kararliyim `` dedim.

Viyana’da bu aylarda cok gidilir paten kaymaya. Bu seneki kayma yeride cok ho$.
Önceden sadece dikdörtgen falan bir bütün yer olurdu, bu yil yol gibi uzuyo gidiyo, degisik yapmislar. (Buyrun bu da gittigimiz yerin plani)

Biz aldik ayakkabilari giydik, ayakta duramam zannederdim ama gayet rahat duruluyo buz harici yerlerde.
Ilk piste giris cok önemli ilk defa giden icin. Yani insan ne yapacagini bilemiyo, bassam düsecegim gibime geliyor falan. Keske internetten falan bu konuda okusaydim birseyler dedim sonra ama oradaydim bir defa...

Kenarlarda tutma yerleri vardi bir elimle orayi tutarken diger elimle esimin elini tutarak basladim.
Baslangicta bir düsme yasadimki kolumun yukarisindaki kas yirtildi sanki, o an bayilacagim zannettim ve ``ne isin var senin kaymayla, otur evde`` dedim kendi kendime.
Esimede caktirmiyom fazla tabi, "acidi ama olsun" dedim :S
Esim olur böyle kazalar, insan düsmeden ögrenemez zaten dedi ve devam etmeme yardimci oldu.
Ben arada dinlene dura ayni sekil dolastik pistte.
Sonra kenarlari tutmadan devam etmeye basladim, sadece esimin elini tutarak. Gidis seklimde daha düzgünlesti gitgide.
Her turda sanki ilerleme buldum kendimde.
Ayrica esim `` bir cocuk sana gülüyodu, kendi düstü simdi gülerken `` dedi :D
Ben de ``gülme komsuna gelir basina iste`` dedim :P

Arada düstü düsecek gibi gitmelerim falan acayip komikti, bunu tahmin ederek arada kahkahayla devam ettim.
En cok gülen, eglenen bendim heralde orada :D

Yasli bir kadini gördüm, en az 55 vardi ve nasilda kayiyordu yaaa.
Bu yapiyorsa bende yaparim yahu diyorum bi yandan...

Esimde `` onlar cocukluktan biliyorlardir, burada okullarda ögreniliyor `` dedi.
Esimde okulda ögrenmis oldugundan rahatca kayiyordu, cok daha iyi kayiyormusta ortaokuldan beri gitmemis.

Böyle yerlerde az Türk görmek üzücü... Ama kahvehanelere bakin dolu, diskolar yine dolu....Genclik baska seylere kaymis!!!

Neyse sonuc olarak iyi bir deneyim oldu. Kendimi cesaretimden dolayi kutluyorum:D
Esimede destegi icin tesekkür ediyorum.

Elini öyle tutmusumki, parmaklarim agriyo suan bile, ayrica düstügüm kolum ve bazi kaslarim agriyo, yine de bugünde mi gitsekki dedim yani bir ara...

Sizede tavsiye ediyorum, bir deneyin ama cok dikkatli olun!

Benim icin ilk olan bir deneyim oldugundan paylasmak istedim...
Sevgiler

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top