0

MiNik CirCir


Minik circir böcegimden gelismeler yazma zamani geldide geciyor degil mi?

Minik circir dedim cünkü artik susmak bilmiyor. Ya agliyor, ya bagiriyor yahut gülüyor yahutta kendi kendine mirildaniyor….

Kelime hazinesi gelisiyor, mesela
- Aabiyet ooosunn(afiyet olsun) demesi cok hosumuza gidiyor.

Anne degilde, annemm demesi...
Baba degilde, babadaaan ( babacim ) yahut babann(babam) demesi cok hos geliyor kulagimiza.

Gecenlerde birgün sacina tac takarken boynunu acitti azcik ve bana gösteriyo.
- auuwaa
- Ne oldu kizim?
- (Boynunu göstererek) muahhh, ciciii$.
Yani boynunu öpmemi ve cici olacagini diyor.
Öpüyorum, sonra kendisi gene aciyomus gibi yapiyo bilerekten ve gene boynunu uzatiyor bana.
Benimde en sevdigim yeridir boynunu öpmek.
Hafiften kendine has kokusunu duymak öperken öyle hosuma gidiyorki, o gün öyle yapmasina bayildim.

Bu siralar benide babasinida yanindan ayirmiyor hanfendi.
Birimiz baska odadaysak cagiriyor, hep birlikte ücüz gibi duracagiz ona göre:D
Gitgide dahada babaci oluyor gibimede geliyor ama, bilemiyorum nedendir!

Kizimdan resimleri sayfaya ekliyorum yukari Slayt olarak, arada yenilerim, o nedenle yaziya resim eklemek istemiyorum.
Kizim patlamis misir cok seviyor..
Portakali cok seviyor.
Zeytini cok seviyor.
Balik krakeri cok seviyor.

Gece uykulari halaa ayni, yani hergece uyanmadan sabah etmedik henüz, hatta 4 saat kesintisiz uyumadik sanirim.
Icecek delisi kizim gece uyanip bol bol icmek istiyor, vermezsek agliyor.
Bebek gibi sabaha dogru bezini degismek zorundak kaliyorum, degismedigim takdirde sabah beline dek islak buluyorum cünkü, ic ic olacagi bu!


Doktoruna daha seyrek gidiyoruz asilari icin sadece hastalik olmadigi sürece.
Bu arada doktorunuda degistiriyoruz cünkü cok agliyor, igne vurunmaktan acayip korkuyor, doktorda oyalamiyor hic gözünün önüne getirip vuruyor.
Bakalim yeni gidecegimiz doctor nasil olacak!
Eve az daha uzak ama iyi olsunda gerisi önemli degil!

Yatmadan önceleri ninni söylemeye baslamistim ve öylece huy edindi,
artik ninnisiz uyumuyor bir aydir falan.
Minik dualardan ‘ Uyku Duasi’ ni söylüyorum genelde, ayrica kendimde uydurdugum baska ninniler oluyor, bestesi ve sözleri bana ait olan hehe:D
Dakika tutuyorum söylerken, bazen 5 dk. bazen 15 dk bazende yarim saatte uyuyor.
O günkü yorgunluga gore sanirim.
Ayrica gündüz uykusu hic yok!
Öglenleri yatirsam yatmak istemiyor, ben yatiyorum yanima yatsin diye benim uykum geliyor ama ona bakiyorum hic orali degil ve kalkiyor oynamaya gidiyor.
Aksamda 8-9 yatiriyorum, sabahta 8 gibi kalkiyor ama defalarca uyanmasiyla kac saat uyumus oluyor bilemiyorum.

Birde bir hircinlik, inatcilik gidiyor bu siralar, sabrimizi zorluyor.
Sesimi yükseltmek zorunda kaliyorum bazen maalesef.
Aniden gelip dalmalari…kac kez yüzüm kanadi, disim kanadi! Gören evde tirmalayan kedi var zanneder heralde...
Kizim aciyor yapma diyoruz yok gene ummadik anda dalabiliyor.
Ben artik onun yanindayken cok dikkatli bir sekilde duruyorum yaralanmamak icin:D
Ayrica ne kadar tirnaklarini düzenli kessemde gene yirtma kabiliyeti var ona sasiyorum, ne kesken olurmus bebeklerin tirnaklari yahuJ
DiLaNuR prensesimizden simdilik bu kadar...
Özleyenler okusun, uzun uzun yazdim iste sizeJ

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top