3

CaMa$iRHaNeeeee bekle beni Carsamba günü geliyorum:)

Bu resim ne acaba?
Burasi benim 2 haftada bir ugradigim binamizin Camasirhanesi.
Burada azda olsa anilarim oluyor:)

Evde camasir makinam var ama binaninki hem daha büyük hemde daha iyi yikiyor, birde evde kurutma makinasi yok o yüzden burada yikadigimda kurumus olarak eve götürüp katliyorum hemen yerlerine.
Kizimla biraz zor oluyor camasir yikamak.
Hele yürümüyorken cok daha zordu, bir elimde camasir selesi digerinde kizim…
Onu oraya camasir selesine oturturdum isimi yapardim :)
Simdi kendisi oyalanacak birseyler buluyor orda yanimda.

Camasir günüm Carsamba günleri saat 13- 19:30 arasi. Mesela bu carsamba yikayacagim.
15 gün kirliler birikiyor iyice özellikle kiziminkiler!
Kirli sepetini, carsaflari, yastik kiliflarini… vs. herseyi topluyorum ve kategorilere bölüyorum.
Mesela genelde beyazlar, siyahlar- kahveler, canli renkler, hafif renkliler ve kizima ait olanlar diye siniflandiriyorum. Ortalama 6 makina oluyor, bunu ikiye carparsak 6 da kurutma yani.

En gicik oldugumsa ütü yapilacaklardir!
Eskiden severdim ama nedense sogudum...
Sagolsun esim bu konuda iyi, ütü gerekirse giyecekse yapiyor, gerek degilse giyiyor öylece.
Ben bazen kafama eserse bir günde bitiriyorum hepsini, bazende yatak odasina ütü masasinin üstüne koyuyorum ve öylece bazen diger camasir gününe kaldigi bile oluyor tur bindiriyor ütülenecekler ve diger üstüne eklenenlerle dahada cogalmis oluyorlar :D

Camasir dedimde perdeler yikanacak kizimin biraktigi lekeler var onun yetisebildigi yerlerde..
Bu haftada kolay gelsin bana artik :)
Sevgiler

3 comments

13/10/11

Sanırım bu sefer ilk yorumu ben kaptım ;)
Ben de Amerika'da yaşarken bu çamaşırhanelerde kıyafetlerimi yıkadım. Bir dönem kaldığım yerde binanın alt katında ortaktı, parasızdı. Bir diğer kaldığım yerdeyse yoktu ve çamaşırhaneye gitmek zorunda kalırdım. Dizime kadar karda yürümek bile zorken ben sırtımda çuvalla, dilenci modunda, kirlilerimi götürürdüm. Oldukça zevkliydi gerçi ama bayağı bir vakit alıyordu.
Bu yazın ve resim de bana o günlerimi hatırlattı. :)
Yüzüme yine bir tebessüm kondurdun ;)Kelebeklerin en sevdiğim özelliği budur, ne zaman görsem mutlu olurum ;)

13/10/11

bu arada kolay gelsin demeyi unuttum :) Allah kolaylık versin canım

bana da öğrencilik zamanlarımı hatırlattı. çamaşırhaneye gider makinaya para atar yıkardım, orada ipler de vardı, asardım bitince, bir sonraki gün topla eve getir. vay bee.. zor günlermiş ama insanın kendi düzeni olması ayrı bir güzelmiş..
sana da kolay gelsin canım ütülerde ve çamaşırlarda ;)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top