Dişlerim nasil:)

8 Mart Cumartesi takilacak olan di$ tellerim, 5 Mart’ta takilmaya baslandi.
O gün üst di$lere takti doktor sadece.

Nasil takiliyor derseniz anlatayim;
Önce disler iyice temizleniyor, sonra agzin icine gecirilen ve tüm disleri meydanda gösteren birsey agziniza sokuluyor.
Agziniz hic olmadigi kadar esniyorda esniyor, benim bu kadar kocaman agzim varmismis diyorsunuz hatta:D

Sonra braketler yapistiriliyor tek tek.
Bu yapistirma uhuyu sür yapistir gibi degil tabi.
Birsey sürüyolar, sonra ölcüm yapip falan öyle yerlestiriyolar ve sonrada mavi isik tutuyorlar, sanirim o isikla direk yapismis oluyo, yani cabuklastirmak icin islemi ben öyle anladim.
Braketler yapisinca dislere tek tek, onlarin ortasindan ince bir tel geciriliyor ve hepsi tek tek kapatiliyor.
Yani acma kapama yerleri var o minik braketlerin.

Takildi etti ve ayna verdiler bana bir baktimki o da neeeeee!
Bu ne yaa dedim kendi kendime, agzimi acasim gelmiyor.
Sanki robotum.
Gülünce dudagima takiliyor braketler ve ben kendim agzimi oynatarak düzene sokuyorum.
Eve giderken disciden sanki herkes bana bakiyormus gibi geliyordu, halbuki agzim kapali oldugu halde..

Ilk zamanlar cok acimalar oldu dislerimde, yani her disim agriyor gibiydi braket takilanlardan. Bir seyi cignemek imkansiz oluyor, sadece sivi seyler yeniliyor.

Benim $ansim en arka dislere takmamis olmasiydi ve onlarla yedim hep!

12 Mart arka dislere lastik takmisti lacivert lacivert seylerdi, onlar bile iyi aci yapti bana.
14 Mart altlara takilmasi icin gittim. Önce o lacivert lastikleri cikardi aha dedim yerlerine ne takacak acaba, icime kötü duygular geldi.
Cünkü okuyorum yahut görüyorum netten, neler neler takiliyor milletin agzina, insan resimlerden görünce korkuyor birazda…
Ba$im asagi ayaklarim yukari sekilde 20 dakika durdum ve bu üst arka dislere yüzükler takildi.
Braketler iyiymis bu yüzügün yaninda dedim bunlar takilinca, agzin icinde dikenli dikenli seyler, dilime yer kalmadiki onlardan..
Bu yüzüklerin zor idare edildigini duymustum hep, cok dogru.
Alt ön dislerime braketleri takti.
Sonra alt arka dislerede yüzük takacagini dedi.
Ben simdiden düsünür oldum, üsttekiler yüzünden zaten dilim zor dolaniyo agzimda, alttada olursa ne yaparim ben :S
Eve geldimki agzimin ici demir dolu, ayni robot gibiyim yaa dedim.

Arada arada pismanlik gelmiyor degil!
Ne vardiki yani kalsaydin eski halinle!!!
Ama ilerlemesi icin ben tedbir almak istedim aslinda, bir sonraki hamilelikte falan hep bozulur dislerim diye!

Artik dönü$ü yokta bu i$in.
Hem diyorumda ilk günler kimse sakin olamaz, normalmis gibi davranamaz zaten diye!
Doktorumun dedigi gibi bugün, ne kadar kalacak bu yüzükler deyince ’’onlarla arkadas olsan iyi olur ’’ dedi bana :D

Bloguma ilk resmimi ekledim bile:) Son bitmis halde resim eklemekte nasip olur insallahJ
Gel tezkere gel tezkereee ( günleri saymaya basladim bile )...

Not: Dislerimde hareketlenme hissediyorum, dipleri öyle kasiniyorki canim cooook isirmak istiyor, deli oluyorum dislerimin kasinmasindan:D
Ayrica resimde zorla güldügüm nasil belli degil mi :D bunlar takilali böyleyim gülmek zor bir is gibi :D

1 Yorum

Adsız
9/11/09

aynı durmu bn de yşadım bnm de takılalı 2 ay oluo o yüzükten fln abanada takıldı

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top