0

Beni ben oldugum icin....

Bir sakin Cumartesi günü...

Yani benim icin öyle (evde yalnizim).
Evi süpürdüm ve bir yandan daldim düsüncelere…
Elim isde aklim baska yerlerde J

Hayatimizi gercekten kendimiz olarak yasayabiliyor muyuz?
Yani yaptiklarimizda, düsüncelerimizde, meslegimizde ve hatta giyinisimizde!?
Yoksa hep birileri bize yön mü veriyor?

Ben severim istediklerimi yapmayi ama iyiye yönelik birileride fikir versin karissin isterim!

Bazende birseyi istedigim halde birilerinin diyecekleri yahut alacagim tepkiler beni frenlemistir!

Iste bu frenlendigim zamanlardan ben rahatsizim, belkide iyi birseyi bu yüzden silmis olacagim ya da oldum!

Düsündümde bu etki icinde yasamak insanin basarisini etkiliyor gibi büyük ölcüde!

Bizi biz yapan neyse onlarla olmak güzel!

Her insanin bu dünyada bir yeri var!
Hic kimse luzümsuz yaratilmadi ki hem…
Hepimiz bir boslugu dolduruyoruz…

Bundan sonra dahada kendim olmak istiyorum, hic frenlenmeden ama pozitif fikirlerede acik halde!

Negatif herseyi silmek istiyorum!

Ben buyum beni böyle sevin! Bunu diyebilmek güzel.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top