0

KiZiM CüMLe KuRuYoooR:)

Saat hayli gec ama ben yinede inat ettim kizimla ilgili yazmaya...
Kizimla ilgili daha cok yazmak istiyorum aslinda onun kendine ait seylerini okumasini isterim ileride..

Genelde bir karsilik bekleyerek öpen ve kucaklayan bir cocuktur. Yani biz birsey verirken hani öpücük ..vs deriz ondan belkide...
Ama gecenlerde beni öylesine öptüJ Bende $eker verdim cok sevindigimden.
Sonra $ekeri bitince geldi ve gene öptü `` seker veeeyy`` diyo:D
Lunaparka gittik birkac kez havalar iyi oldugunda ve gitgide dahada sevmeye basladi. Bizim evden yüksek bir iki sey gözüküyor arada bakip `` Prateeeyy = Lunapark `` diyor.

Seslerden falan korkuyor, yani diyelimki komsulardan biri civi caksa, yahut insaattan ses gelse, delme aleti sesi gelse..vs. hemen elini kafasina götürüyo öyle tutuyor. Bazende ``anne kucaaanaa oturdaaam`` diyor korkunca.
Bu korkusunun sebebini bilmiyorum. Acaba cok sessiz alistirdik hep ondan mi ne?!
Yani sessiz ortamda uyuttuk, o uyurken parmak ucunda gezindik evde, Tv yi kulaklikla izledik..vs.

Birde böceklerden korktugunu farkettim. Onuda benden görmüs olmali!
Ben böcek görünce tepki verdigimden, ``annee all`` diyo bana bende almiyorum genelde, o da korkulacak birsey diye algiliyor sanirim.
Parkta yerlerde ugur böcegine benzer böcekler vardi yerlerde birkac onlardan korktu, yanimda durdu, yalniz oynamadi hic, hep beni cagirdi oldugu yerlere.
Birde halasi bir oyuncak almisti, topac gibi birsey saat gibi kuruyorsun bir dügmeye basip birakiyorsun ve hem lamba yaniyor hemde müzik caliyor dönüyor öylece.
Onu ilk görünce korktu, bizde hata vardi direk hemen actik ettik biraz alismaliydi önce.
Ama bu aralar alistiriyorum.
Normalde o oyuncagi elime aldirmazdi benim, hemen uzak baska yerlere koyardi, bugün mesela birkac kez oynadik.
Ben onu övdüm tabii `` nasil elledin kizim sen onu..vs`` gibi, ondan hosuna gitmeye basladi
Bu siralar giyinirken deli ediyor beni, kalkiyor durmadan.
Sabrimi ölcüyor resmen yaa.
Acele bi yere gidecek olsam 40 dk.dan once cikamiyorum evdenki!
Sacini yapmam hele daha zor, daginik gezmeye bayiliyor.
Saclarinda hersey görmek mümkün bazen evde, yogurtlar, yemek artiklari...:)
Birde 2 haftadir falan elleri pis ise önüne sürüyor iyice, günde bir sürü kiyafet degisiyorum. `` Kizim bak anne hic öyle yapmiyor, temiz kaliyor benim giysim`` diyorum ama bakiyor ve o gene yapiyor ,alismis gibi sanki. Kimden gördü bilmemki!
Agzi pis ise de, kollarina sürüyo agzini!
Niye böyle anlamadim!

Söylediklerinden bazilari:
- Tavuklar ne der kizim?
- Gidgit gidaaaak, yomartam sicaakk

Minik Dualardan, yatarken ona söyledigim ninniyi ezberlemis biraz,
- Yaaadim Allaa kaaadirr meniii, nuu icindeee daaadir menii

Ali babanin ciftligi,
- Abiiii babanin , meeee meee meeeeeeee

Ben ona birsey aciklarken genelde sonuna `` yaaaa kizim öyle iste...`` gibi konusurum.
O da bana birsey anlatirken `` laaaaa anne `` diyo

Merdivende birini görse hemen ``Grüss Gott = Selam`` verir, ayrilirkende `` bis dann = sonra görüsürüz, tschüs= gülegüle `` der.
Insanlara karsi yabanciligi yok pek, hatta bir insan görsemde konussam oynasam diye bakiyor sanki. Belkide hep benimle cocuk ondan öyle!

Minik kizima kuru meyvelerden aldim karisik ögleye yakin yesin atistirsin diye.
Ivir zivir yiyecegine böyle seyler yesin daha iyi diye düsündüm.
Kayisi, kuru incir, badem..vs karisik vardi.
En cok kayisi ile üzümü sevdi. Kayisiyada ``kayiiik`` diyor

Birde son olarak metrolari cok sevdigini belirtmek istiyorum
Metroya binmek istiyor cok, birde seyretmek gidisini..vs.
Evimizin önünden metro gececek yakinda ve arada deneme yapiyorlar kizimda bakiyor bazen
Mutfak cami zaten onun en sevdigi yerlerden biri, ben is yaparken oraya koyuyorum onu, kahvalti masasi var kücük orada oturup etrafa bakmayi seviyor. Simdiye dek birkez düstü, insallah daha düsmez!

Yazdim yazdim, bu defa iyice doldurdum
Ben aslinda bukadar yazamazdimda, ufak tefek not almistim kenara
Daha unuttugum neler var kimbilir!
Kizimin büyüdügünü görmek cok güzel...
Cümle kurmaya baslayali onunla konusmak, konusmalarini seyretmek, harf cikarislarinda agzinin tatliligina bakma..vs. hepsi cok güzel.

Kizima sevgim gitgide dahada artiyor bunu hissediyorum...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top