0

DoGumGüNüNe FiKiRLeR?

Kizimin dogumgünü günden güne yaklasiyor :)
Bu cok güzel ama bir yöndende tatli bir strese girdim.
Yani nasil yapsam, degisik neler yapabilirim…vs. Sorular dolasip duruyor aklimda!
Gecen yil fena degildi ama o zaman zaten kücüktü anlamiyordu birseyden…
Bu yil onun icin ilk dogumgünü kutlamasi olacak gibi yani, farkinda olarak cogu seyin...

Dogumgünü menüsünde neler olabilir?
Evi süslemede degisik fikirleri olan var mi?
Bu konularda güzel fikirlerinizi yazarsaniz sevinirim :)

Dogumgünü 28 Mayis Carsamba gününe geliyor, bu günü kendimiz kizimizla gecirecegiz.
Aileyle ve arkadaslarla kutlama ise büyük ihtimal Cumartesi(31 Mayis) günü olacak.

Ben simdiden temizlige baslamaliyim hehe
Hergün bir odayi ayrintili temizlesem zor olmaz hem, bir günde yapip kendimi cok yoracagima :)
Bugün mesela camlarimi sildim, kücük kiler gibi odamizi düzenledim.

Birde bu aralar öyle cok randevu doluki!
Discimle 2 randevum var, 3 danisman randevusu, kizimin doktor randevusu, dogum sonrasi iznim bitmis oluyor kizimin dogum günü ve is merkezine kayit olmam gerek, bu arada camasir günüde tam kizimin dogumgününde (Carsamba). Aklima suan gelmeyen belki gene birkac sey var!
2 yildir evde oturmaya alismis insana cok geliyor iste hehe

Artik dogum sonrasi izinde bittigine gore evde oturmak bitiyor demektir!
Buradaki o is merkezine mecbur kayit oluyor her insan ve orasida rahat birakmiyor, para ödediginden bize evde oturtmuyorlar yani :)
Kesin kurs falan bulurlar bana simdi, cocuk bakimli falan.
Eee bende zaten istiyorum birseyler yapmak.

Amaaan konu nerden nereye kaydi!
Simdi cok ileriyi düsünmeyeyim ben, kizimin dogumgününe odaklanayim:)

Önerilerinizi bekliyorum!

Sevgiler

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top