0

EuroVizyon'dan izlenimlerim...

Eveeeet az önce 53. kez düzenlenen Eurovizyon Sarki Yarismasini izlerkenki gözlemlerimden aklimda kalanlari yazicam sizlere.

Türkiye’nin katildigi sarkiyi birkac kez dinlemistim ve sözleri hosuma gitti ama tarzim degil acikcasi! Yinede Türkiye’nin kazanmasini isterim tabiki:)

Romanya: Romantik bir sarkiydi, kadinin sesi özellikle beni kendine cekti. Ayrica opera havasida ayr ibir degisiklik katmisti sarkiya! Favorilerimden!

Ingiltere: Eglenceli bir sarkiydi benimse dikkatimi rengarenk arkaplanlari cekti, tam benlik dedim:)

Norvec: Favorilerimden biriydi yine, müzigin ritmi falan süperdi, benim kulagima cok hos geldi!

Yunanistan: RnB tarzi yapmaya calismislar, ayrica bayan kendini Beyonce gibi olmaya kosullandirmisti sanki, fena degildi.

Fransa: Vokallere baktiniz mi :D Adam onlari kendine benzetmis, kadinlara üzüldüm valla sacli-sakalliJ Sarkida bir tuhafti. Ilginclerden biriydi!

Polonya: Ilk elemelerde izledigimde kadini süs bekcisi gibi koydular heralde dedim ama bu aksam daha iyi dinledigimde sesini güclü buldum. Polonya’nin Celine Dion’uymus zaten o kadin.

Island: Kipir kipir sarkiydi, söyleyenlerde sari seker gibilerdi, uyumlu bir cifttiler bence:)

Gürcistan: Ilk olarak elbiseleri ve kadinin siyah gözlügü dikkatimi cekti. Sonra tam ben niye böyle giyinmisler derken bir örtü gecti üstlerinde ve beyaz olup beni sasirttilar :)

Azerbaycan: Ilk defa girmelerine ragmen yarismaya bu yil bayagi basarilardi bence! Özellikle seytanli melekli senaryolari hosuma gitti, sonundada seytanda beyaz giysiyle cikti ortaya,aferim ona:)

Ermenistan: Arap sarkilari gibi geldi bana bir an, hareketli kipir kipir sarkilardan biriydi yine.

Ispanya: Cocuk sarkisi gibiydi ayni:) Adamin tipi,scalar Elvis gibi falan hehe. Birde oyuncak gitari takmis boynuna, eglenceliydi:)

Bosna Hersek: Ilginclerden biriydiler. Gelinlerin kenarda örgü örmeleri hele hehehe. Sevimlilerdi:)

Rusya: Melodisi cok hostu, dinlendirici bir sarkiydi. Favorilerimden biri ( Rusya’ya sempatim olmasada ).

Finlandiya: Igrencti, Rock tarzi sevmiyorum ve bunlarinkide cok kafa sisiriciydi!

Hirvatistan: Sarkilari fena degildi. Dede vardiya iclerinde o dikkatimi cekti:) Birde dans eden bayan, ayni kelebek gibiydi, bir oraya bir oraya pir pir uctu durdu dans ederek:)

Suan ben bunlari yazarken oylamalar oluyor.
Rusya ya da Yunanistan birinci olacak sanirim!
Öyle bir gidisat var simdilik, belki her an degisebilir!
Hakeden kazansin!
Birde Avusturya katilmadigi icin bu yil, oylamada yapmadik.
Türkiye'ye oy verecektim ama kismet degilmis iste!

Ekleme yapmak istedim son durumu merak edenler icin:

1. Rusya
2. Yunanistan
3. Ukrayna
4. Ermenistan
5. Norveç
6. Sırbistan
7. Türkiye

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top