0

Kaktüsleri SeViYoRuM

Kizimla bugün domatesimizi diktik :)
O da nerden cikti demeyin, balkon domatesi diye alisveris magazasinda gezinirken tohumlara bakinirken "bu balkon domatesi tam benim balkona göre" dedim:)
Birde bir cicek dikecegim demistim onuda diktim, iste bu saksida cikmayi bekliyor, kendini hazir hissedince topraktan cikacak eminimki:)

Zaten bunlari dikmek icin ben toprak bekliyordum demistim, esim sonraki birgün 40 lt toprak aldi getirdi omzunda :)

Bol bol dikerim artik, kimse tutamaz beni!
Cilekte dikmek istiyorum uzunca bir saksi satin aldiktan sonra.

Iyiki apartmanda yasiyorum yoksa bahceli evim olsaydi eminim hersey dikmek isterdim.

Daha ne dikeyim sizce? :)

Kaktüslerimide bir saksida birlestirecegimi demistim yukarida son halleri nasil?

Sevgiler

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top