0

Lamba ve Küpelik


Esimle yatak odasinin seklini biraz degistirdik, daha kullanisli ve genis durdu yeni haliyle.
Hem kizimda ayni odada kaldigindan düzenlemek onun icinde iyi oldu.

Zaten birkac ay icinde odayi tatli bir renge boyamayida düsünüyoruz, suanki rengi koyuca bir lila-pembe gibi birsey.
(Esimle abisinin kendi ürettikleri bir renkti!)

Kizimin kendine ait odasi olmadigindan odayi ikiye bölme gibi bir fikrimizde var, ince tülle ayirmak iyi olur diye düsündük, baska türlü yapsak karanlik kalir bir taraf.
Bu konu uzar gider....

Lambaya baktim odada ve bembeyaz, esime pul yapistirayim dedim, o da aralikli olmasini önerdi. Eski haline göre iyi oldu ama yinede bana yetmedi sanki, birgün gene alip belki yagli boyayla belkide daha kalin pullarla devam etmeyi düsünüyorum:)


Bir baska aklima gelen ise, bilgisayar masamin raflarindan biri bu sekilde Cd lik.
Cd lik tam dolu degildi bos kalan yerlere küpeleri astim.
Kolaylikla asildigindan cok pratik oldu benim icin.

Bu tip Cd lik alinip bir duvara monte edilip ayni sekil küpeler icin kullanilabilir diye düsündüm.
Öneririm!

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top