2

EM 2008


Bu yil Avrupa Kupasi Avusturya'da da oynandigi icin buralar acayip canli...
Her yerde futbolun izi var adeta kapilmamak elde degil!
Bizde Türkiyemizi özleyen gurbetciler olarak tabiki takimimizi desteklemeye calisiyoruz:)
Maclarin izlenilmesi icin bircok yerde büyük dev ekranlar var.

Bizde Cek'lerle olan maca gitmeye karar verdik, iste sekillerdeki gibi birazcik belli ettik hangi takim taraftari oldugumuzu, ee destekliycez sonucta degilmi!

Giderken metronun ici bile inliyordu, hep Türkler doluydu:)
Gittigimiz yer Fanatikler icin özel...
Benim sesim kisikti zaten yinede gittim, bir düdük aldim agzima bari onu calarim bagiramasamda dedim:D

Cok eglenceli bir macti helede sonlara yakin atilan gollerle oradaki herkes cildirdi adeta, zipla anam zipla. Yani gol olunca orada durman imkansiz zaten, mecbur ziplican yahut sallanacaksin:D Yoksa ezilme yahut carpma tehlikesi olabilir cünkü :D
Mac bitti ve bir sürü Türk gruplar yürüyüs yaptilar,eglendiler, biz bu arada coktan yola koyulmustuk evde bir ufak cadi olunca ve baskasinda uzun durmaya alisik olmayinca:) (Kayinvalidem bakmisti sagolsun)
Metroda gelirken bir baktim az cikan sesim hepten kesilmis, hic konusamadim birsüre:D

Aslinda yarin aksamki macada gitmek isterdim ama esim gececi, öyle kalabalik yerlerede bayan bayanada gidilmez. Hemde kizim hasta ve onu birakamam bu haliyle..

Evden izliycem artik,olsun:)
Bol sanslar diliyorum milli takimimiza!
Insanin milli takimi yenince acayip bir gurur ki anlatamam!
Türkiye'de olsam belki böyle gururlanmazdim, burada bu duyguyu yasamak bir baska, iste benim ülkemin sporculari böyledir der gibi insan bir havalaniyor :D

Sevgiler:)

2 comments

hayırlı olsun yeri evin
çok başarılı olmaları diliyorum
Türkiye umarım yarı finale çıkar

Katılıyorum canım. Gurbette milli takımın galibiyetleri çok daha zevk ve gurur veriyor. Sokakta gurula dolaşıyorsun. Turkıyede herkes turk. Ama yurtdışında herşey bambaşka oluyor. Aklımdan gecırmıştım, ceyda kesin gitmiştir maca dye :)) Keşke bende gidebilseydim.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top