8

KüCüK HaNiM

Dilanur'un son zamanlarda cektigim oyun oynadigi resimlerden eklemek istedim.

Dondurma yedigi resim varya, o bütün yedigi ilk dondurmaydi. Yani biz vermiyorduk daha önce hep bizim yediklerimizden az az verirdik, baktik hava güzel, ee cocugunda dondurma yemeye hakki var ama degil mi?:)
Bir resimde metronun icinde ortada diregi tutuyor. Metro giderken onun ayakta olmasi tehlikeli ama kiz inatla ayakta durmak istiyor bazen.

Atlikarinca türü seylere binmeyi seviyor, nerde görse hemen binmek icin can atiyor. Parka gittiginde en cok sallanan seylere ve kayacaga biniyor. Bazende kumda oynuyor, kürekle kovaya dolduruyor yahut kafasina göre birseyler uyduruyor iste:)

Resimlerden birinde benim ayakkabilarimi giymisti o zaman cekmistim. Normalde topuklu giymem cok, epeydir düz düz giyiyordum, minicik topuklu bir ayakkabi aldim istedigim gibi yazlik beyaz ve kizim bir süre durmadan yürümeye calisti onlarla. Topugu cok olmadigindan yürüyebildide ve yürüdügünü gördükce cikarasi gelmedi, "bu yasta bunu giyersen sen kizim" dedim, "ohooooo"

Kizim en son babaannesine birakip maca gittigimizden ve geri geldigimizde atesli bulup sonra kulak iltihabi oldugunu ögrendigimizden beri bana daha bir düskün! Huy degistirdi bu aralar...Daha benim onu birakmami istemiyor, bugün babaannesine gitmistik öyle beni gözetliyor birakip gidecegim zannediyor hep. Bana düskün olmasi cok güzel, insan seviniyor yani benimle kendini güvende hissetmesi..vs. Ama kötü olan kismi ise bazen bunaltmasi beni! Öylesine anne diyor defalarca, " kizim birsey demiyceksen cagirma beni" diyorum ve "ahbulofighsjs" yani kafadan birseyler uyduruyor güya birsey demis olmak icin :D

Simdilik bu kadar, devami baska bir zamana...


8 comments

Adsız
24/6/08

:)
ben geldim hayırlı olsun bloğun diğeri gibi bu da hoş olmuş.
biz de taşıncaz sanırım artık, blogcu çok bunaltıyor çokk. haftalardır giremediğimden senin yeni adresini de alamadım. sayfan güzel, sen güzel, kızın güzel...
hayırlı ,uğurlu olsun hep güzel şeyler yaz inş.
sevgiyle kal...
nevbahar01.blogcu.com

24/6/08

MaşAllah :) Çok şirin ve güzel bir kız :) Büyüyünce geleceği parlak :D

25/6/08

ayyyyy emziği ağzında, gözlüğü gözünde, yeyim ben onu yeyim çok tatlı maşallah, canım benim taşınmakla çok iyi yaptın geç bile kaldın,belkide burası vardı zaten bilmiyorum. ben de zamanında blogcuda olduğum için biliyorum orasının bitmeyen bakım çalışmalarını, sana kaç kere gelmeye çalıştım geçtiğimiz günlerde, açılmadı blogcuların hiçbiri. hayırlı olsun bloğun diyorum. sevgiler.

25/6/08

bizimkide anne anne diyip dolanıyo son zamanlarda,büyüdükçe daha bi farkediyo sanırım sabahları bırakıp işe giderken onu:(dün akşamda sade başında inceden bi ateş vardı,inş. hasta olmaz çünkü huyu değişiyo ve çok yıpranıyoruz ailecek,neyse,dilanuru kocaman öpüyoruz,resimlerde verdiği pozlarda çok fotojenik canım bu dila hanımın,maaşallah:)

küçük prenses. Ne de güzel oynuyor öyle. Dondurmayıda inceliyor galiba :))
maşallaaah ..

25/6/08

Masaallah cok buyumus:)opuyoruz cok cok:)buarad hayirli olsun blogunuz!

resimlerin hepsinde çok güzel ve şirin çıkmış maşşallahh dilanur a

Merhaba canim, blogun hayirli olsun, Türkiye gercekten cok güzel bir oyun cikardi, sadece sansizlikdan kaybettik, saglik olsun, kizinizda masallah cok tatli Allah bagislasin, sevgiler....

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top