3

TüRKiYe YaRi FiNaLDe


Bu geceki mac neydi öyle yaaaa!

Kac kez kaleden dönen goller...

Icimden ne gecti biliyor musunuz, sanki kalede görünmez bir ag var atamiyorlar:)

Sonra uzatmalarda gol gelince, garanti gibi gördüler sanirim Hirvatlar ama Türkiye son dakika gollerini cok yapiyor bu yil bunu unuttular:)

Son dakika demeyeyim saniyeler kalmisti uzatmalarin bitmesine yaa, inanilmazdi!!!
Ben dedimki nasipleri varki penaltilara kaldi bu mac diye, yani penaltilarda iyi olacaklarini tahmin ediyordum her nekadar Rüstü az zayif oynadiysada genel olarak.

Zaten Hirvatlar Rüstü kaleden ciktigi icin golü atabildiler.
Penaltilarda ise apacik belli oldu kimin iyi oldugu...

Yaa Milli Takim maclarini cok seviyorum helede böyle güzel basarilara imza attiklarinda!


Evde yalniz izledim maci ve kendi kendime tezahüratlar...
Sonra karsi takimin zayif anlarinda gülmelerim...

Odada kizim uyudugundan sessiz yapiyorum bunlari tabi, eminim uzaktan komik gözüküyordum:)

O uzatma golü gelince dayanamadim artik bagirmam gerekti ve balkona firladim, "Türkiye" deyip deyip alkis yapip durdum, Türkün biride sokaktan bana soruyor " Mac ne oldu " diye!

Sonuc belli olunca tekrar balkona...

Bu macin oldugu Stadyum varya, tam bizim evin yürüme 7 dakika ilerisinde.
Ve suan tüm Stadyum dagiliyor, acayip sesli disarisi...
Bugece Viyana'ya uyku yok, bol sesli olacak :D

Bu yazimda macla ilgili oldu ama ne yapayim sevincimi yazmadan gecistiremedim:)

3 comments

İnsan sevincten ne yapacagını şaşırıyor demi? Bizde kızımız uyurken izledik macı ve sessiz sessiz sevindik :))
Asla balkona cıkıp tek başıma turkiye dye bagıramam diye düşünüyorum ama o an o heyecanla ne yaptıgını şaşırır insan :)))

21/6/08

Süpar harika muhteşem bir maçtı :)) Darısı finale :))

Haydi Bastır Türkiye
Alıcaz kupayı inanıyor ve güveniyorum Fatih Terim ve aslanlarına
Dualarımız sizinle Arkadaşlar..

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top