7

TüRKiYeM SaGoL...


Bu aksam mac nasildi sizce?

Bence yine cok güzeldi, muhtesem oynadi futbolcularimiz!
Alman takimi cok kaba ve agresiflerdi, helede o sakalli herife gicik oldum ben!
Finale ciktilar ama dahada ilerleyebileceklerini hic sanmiyorum! Bu maci bile zor aldilar zaten.
Benim final icin favorim Ispanyalilar!(Ruslara sempatim hic yok zaten)

(Ahh Rüstü ahh, sen neden cok kaleden cikiyorsun anlamiyorum, bu kaleden cikma yüzünden gol geliyor hep! Sanada sitem etmek istemiyorum tabiki nasip degilmis!)

Bu arada kizimda "Tur kii yee" deyip durdu arada yani bugün degil sadece genel maclar boyunca, Türk bayragini ögrendi,
"ay dedee+yiydizz= Tur kii yee" diyor bazen.
Yani Avrupa Kupasi 2008'in onada kattigi seyler oldu:)

Bu seviyeye gelip, bizleri gururlandirdiklari icin bu gurbet ellerde, ben cok tesekkür ediyorum Türkiye Milli Takimina!
Insallah ileriki yillarda cok daha güzel basarilara imza atacaklar,buna inaniyorum!

(Mac sonrasi)

7 comments

Yaaaa yiyeyecm ben onuuuuuuuuuuu! :))

Ya ceyda yaa senin kız cok güzel ya maşallah! Şu mimiklere baaak bitiyorum :)

Annesi kime benziyor bu cadı yaa? Büyüdükce güzelleşiyor. Bu arada ay dede yıldız demesi çok komik, dedeyi unutmamış arada :)

Maca gelince. Biz haketmiştik! Olmadı, nasip degilmiş dedigin gibi. İyi oynayarak yenildigimizden dolayıda cok guruluyum! Hollanda bile Turkiye haketmişti dediyse gercekten haketmişizdir :)( internette okudugum kadarıla, genelde onlar turkleri savunmaz)

Gurbetcilere cok buyuk guru yaşattılar ama Alamanyadakiler biraz da olsa buruk kaldılar. Kısmet.
Şimdi biz yine böyle gıuzel maclar izlemek için 4 sene beklicez mi yaa?

26/6/08

ayy bu cadı bek datlı maşallah :) hele alttaki resim o bakış :))ya evet maça çok üzüldük.Yine de taraftarı olduğum tek takım Milli Takımımla gurur duyuyorum :) helal olsun hepsine de bu arada blogspotunuz hayırlı olsun :)ben ilk göz ağrımı bırakamıyorum her ne yamuk yaparsa yapsın bana :) zaten alan adımı almayı düşünüyorum bakalım nasip

Adsız
26/6/08

sağlık olsun ne edelim.
hayırlısı buymuş demek
bu arada kızını yerim ben çok bal maşallah:)
sevgiyle kal...
nevbahar01.blogcu.com

haksız rekabet oldu.Almanlar çok kötü oynadılar ve oyuncularımızın bazılarını sakatladılar..
çok üzüldüm elendimize inşallah başka sefere diyorum artık...

27/6/08

mac için moralım cok bozuktu ama
dilanurumu gorunce gectı
allahım yarabbım bu ne guzellık boyle masallah masallah
:)))
_______________
yasasınnnn bu gun cumaaa
mutlu cumalar
mutlu tatiller

bu fotograflar cok seker bayildim
masallah
optum seni

30/6/08

izin istemiyorum, müsade istemiyorum...ben bu kizi yerim!

hemde cizbiz yapar yerim :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top