9

KiZiM KRiPPe'ye BaSLaDi

Krippe 3 yas öncesi cocuklara bakilan yer.
Bana cok bagimli bir kizim oldugundan, bakalim nasil olacak dedik durduk hep!
Ilk gün 9 Juli 2008'di. O gün bizde yaninda durduk, yarim saat falan kaldik.

Sonraki gün, ben hemen ekmek alip gelicem kizim dedim ve ciktim, arkamdan nasil caresiz bakti, 1 dak. falan agladi sonra sustu! Yarim saat sonra geri geldim ve biraktigim yerde duruyordu :D

" Anne ben seni bekledim kapida " diyor birde bana:)

3. gün ise birakirken daha zordu, cünkü birakacagimi bildiginden hic ayrilmiyordu yanimdan, hatta " anne gitme" demeye basladi ben daha birsey demeden.

Ahh kizim iyiligimiz icin olmasa ben seni birakir gider miyim hic!

Hem oraya gitmen kötü degil ki!

Hep benimlesin....Artik arkadaslik nedir ögrenmen gerek! Ayrica oradaki deneyimler elbette farklidir!

Yani 3. günde öyle acikli sekilde yarim dak. agladi.

Bende oraya yakin parka gitmistim, az kitap okuyayim dedim. Baktim tüm Krippe parka geliyor.
Kizimin elinden tutmustu Tante'si. ( Cocuklar Krippe'de ki bakicilarina Tante diyorlar burda ).

Kizim beni görmedi ama 3-4 metre önümden gecti halbuki!
Dalmis öyle, kendi halinde, saskin!
Onu gözlemleme imkanim daha cok oldu yani!

Evdeki o capcanli kiz süt dökmüs kedi gibiydi ayni :D
Tantesi nereye götürürse oraya gidiyordu citi cikmadan...
Park sefalari bittikten sonra cikiyorlardi ve kizim beni gördü.

O an cok komik ve hüzünlüydü.
Bu dudaklarini büzdü hemen, bana dogru geldi hizlica "Anneee arabami alalimda gidelim eve" dedi.
O dakikadan itibaren circir hic susmadi ve yaramazliklarina basladi:D

Hani az önce süt dökmüs kediydi bu kiz dedim:)
Sandigimdan cabuk alisacak insallah! En azindan öyle uzunca aglamiyor, en fazla bir dk. Aglamasina kiyamam cünkü!

Haftasonu girdi simdi araya yani evde olacak. Pazartesi 2 saat birakirim, sonra 3 saat derken cogalacak!

Ben ise gideceksem yahut kursa ona göre onu o kadar birakicam, yani bana bagli!

Ama en fazla günde 4-5 saat kalacak zaten.

Canim kizim, büyüyorsun:)

9 comments

12/7/08

merhabalar bende sizin selamınıza cevap vermek için size geldimm

sevgiler...

13/7/08

o zaman...yakinda...okulada basliyor kizim haberini aliriz - cünkü zaman cok cabuk geciyor!

13/7/08

kocaman olmuş bea :)

Yaa annesiiii nasıl için gidiyordur demi onu öyle üzgün üzgün masum masum bakarken görünce. Ama en iyisini yapıyosun. Çok faydalı olacak Dilanura. Bir kac hafatya kadar alışır bu sefer ordan eve gelmek istemez :))

Cidden büyüyor yaa :))

13/7/08

maşallah yerim ben onu yerimmm:) abla benim yerime öp olurmu doya doya gerçi saçma oldu nasıl doyacanki:) minicik kızına

13/7/08

Selamün Aleyküm..ziyaretin ve yorumun için teşekkür ederim..

sevgiler..

14/7/08

slmm inan ki içim cızz cız etti çünkü ben kızımı mecburen üç yaşına gelince kreşe vercemm. ve çalıştığım için gidip senin gibi yanında durma şansım da yokk. ogünleri yaşadımm şimdidienn keşke hep onların yannda kalabilsekk.. sevgiler

14/7/08

evet sahiden çocuklarımız büyüyor bizde onlarla büyüyoruz sanki yeniden,sen bırakınca ağladı dedinya aklıma her sabah pervini anneme bırakırkenki ağlayışları geldi:( çok özlüyorum onu çok ama çalışmakta gerk tabi,,neyse güsel kızını ve seni öpüyorum canım,sevgiler,,

canım bu alışma dönemlerinde sana ve güzel kızına kolaylıkalr diliyorum. resimde harika çıkmış, maşallah...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top