7

KuZuCuKLaRIM

Hayvanlardan en cok hangisini seversiniz?

Bir test yapayim size simdi hayvan deyince aklima geldide.
Önce bana en sevdiginiz hayvani ve onu neden sevdiginizi söyleyin? Sonra ikinci olarak sevdiginiz hayvani ve nedenini?
Sonucu size yazicam bir süre sonra:)

Ben en cok kuzucuklari, civcivleri, kuslari, baliklari ve kelebekleri severim.
Severim ama öyle icli dislida olamam hayvanlarla, bu konuda coook korkagim hemde cok!
(Miniminnacik bir cekirge vardi balkonda ve ben o gün esim gelene dek balkona cikmadim, düsünü yani!)
Esimin bana aldigi bir iki birseyi paylasicam, kuzucuklu olduklarindan cok seviyorum:)

Mesela bu kart cok sirin bana göre, üstündede " Varligindan cok mutluyum" yaziyor, arkasindada " oldugun gibi kal" yaziyor.

Ikinci olarak kuzucuklu kupaya gecmek istiyorum.

Bunu esim anneler gününde kizimin hediyesi olarka bunu vermisti, kizimda anneler günümü kutlamis oldu yani, haberi yok o ayri :D


Üzerindeki yazilari okuyunca yüzümde gülümseme olusuyor hep, en sevdigim kupa bu oldu evde:)
"Anne Sensiz hersey aptal" yaziyor. Sonrada kupadaki resimleri ok isaretiyle göstererek devam ediyor yazi "Kupa aptal, cicek aptal, kelebek aptal, agac aptal, böcek aptal, günes aptal, digerleri aptal, ben aptalim " hehe

Son olarakta bu yumo$ yastigimi cok seviyorum. Ben bunu bir yerde görüp cok begenmistim ve esim gececi calistigindan ona demistimki " sen yoken buna sarilip yatardim..vs." o da aldi bana hemen. O gün bugündür ben bu yastiga öyle alistimki, yatakta kolumu üstüne atmasam yahut yanima koymasam olmuyor, esim bazen " keske almasaydim kiskaniyom hee " diyor :D

Ayrica kizimla aldigim günden beri benim senin yapiyoruz, ben yastiga sarilinca cok kiskaniyor ve hemen almak istiyor benden " benim yastigim bu " diyo:) Biraz veriyorum sonra dikkati baska yerdeyken aliyorum yine :D

Koca kadin ne isin var yastikla dimi :D

Yok yok ben daha küccügüm:)

7 comments

18/7/08

Önemli olan insanın içindeki çocuğun hiç ölmemesi :D Şu kuzulu kupanın nevresim takımı var bende :)) Yastığı,yorganı görünce hemen uyuyasım geliyor :) Çok şekerler :)

senin böyle değişik zevklerine bayılıyorum. kuzucuklar hele kuzucuk yastıgın muhteşem. bölye hep neşeli kal emiii.... bu hafta sonu ben de senin için türkiyeden sana göz kırpacağım gökyüzüne bakmayı unutma bu hafta sonu :))))

19/7/08

Benimde oyuncak kuzum var cok tatli bisii :)
Boyle cocuk kalanlari gorunce seviniyorummm.
Ayrica benimde yastigim var o olmadan uyuyamam hatta adi da var Minnos :) Senin yaptigin gibi biri yastigi alsa hemen elinden aliyorum :)

Yasasin cocuk kalmakkk :)

hepdi de çok şeker. Kupa favorim. En sevdiğim hayvan çok garip gelecek ama çok karakteristik bulduğum kargadır. Çok uzum yaşarlar ve tek eşlidirler. Hiç bir kuşla karıştıramassın sesini de gak ; kısa kesin öz)). İkinci hayvanım kirpi , çok esrarengiz gelirler bana. Ancak izin verirse yanaşabilirsin. Sevgiler sana ve tüm ailene

19/7/08

bende böceklerden ve ayvalardan çok korkarımmm

hiçte sevdiğim bi ayvan yoktur herhaldee :))

insanın içinde zaten hep bi çocuğun olması iyi değilmidirr :D

19/7/08

ay ayy evet benim içimdeki çocukta ölmedi hiç ölmeyecek te :)odamın heryeri oyuncak dolu(gerçi ben almıyom ablam alıp alıp gelio)benim en sevdiğim hayvan da kesinlikle zuzu(hatta bi ara bloğumda resmim bile vardı zuzum ile,msn de kullandığım resimde zuzum ile çekilmiş olan)bir de civciv çok seviom çok tatlı ama en korktuğum hayvan tavuk aklım çıkıyor :( yolda görsem topuk oradan uçarım rüyamda görsem çığlıkla uyanırım:( halbuki civciv büyüyünce tavuk oluyo :) garip bi sevgi benimkisi ama şey bu seviyom dediklerimide karşıdan severim hiçbirine dokunamam ama kuzuyu biri tutarsa dokunurum :))
http://fulyailkim.blogcu.com/atkilar-sallar/
şu sayfada zuzumun resmi var hem çok fonksiyonlu bi zuzu o çanta aynı zamanda ilerde bi kız evladım olursa ona taşıtcam o çantayı ben taşısam millet güler :)
bu arada blogcuda sorun varmış dün kimse yorum bırakamamış mektup olayını şaka yapmıştım ama istersen yine de karalarım bişiler ablacım :)

hehe çok şekermiş kupa da yastık da :D ben de severim böyle bıcır bıcır sevimli ve komik şeyleri :D

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top