13

MuBBY

Bir Amigurumi ile daha karsinizdayim.

Ben biri bitince baska baslarim genelde ama bir birakirsamda bir süre elime almam:)

Farkettimde gitgide bedenleri büyütüyorum, ilk yaptiklarim 10-12 cm civariydi bu ayicik 20 cm.

Tabiki örmesi daha uzun sürüyor beden büyüdükce, gün icinde ara ara elime aliyorum ve farketmiyorum ilerledigimi, Tv bakarken falan.

Hatta gecen gece Msn basinda örüyordum bos kalinca :D

Bitince ailece adini "Mubby" koyduk, nedeni yok öyle geldi aklimiza :D

Bunun ölcülerini yabanci bir siteden baktim.

Renkleri falan tipkisiydi, sadece orada ayicigi korsan olarak yapmislardi, yani gözünün birinde siyah sey var, birde siyah minik cantasi takiliydi kolunda.
Ben korsan yapmak istemedim:)

Aldigim sitenin linkini verecektim ama simdi denedim acilmadi :(Yapmak isteyen olursa veririm tabiki adresi belki sonra acilir!


Mubby hemen balkona atladi ve daha olmamis olan cilegime sulandi :)

Olmadan kimseye yedirmem :D


Amigurumileri yapiyorumda elyaf kalmadi iclerine doldurmaya.

Bunca zamandir yaptiklarimida kizimin bir yastigini bozmustum duruyordu kenarda onun iciyle dolduruyordum :)

Amigurumi severler diger yaptiklarimi görmek icin tiklayin yanda etiket bulutundaki amigurumi yazisina...

Tüm örgü severlere kolayliklar!

13 comments

Eline sağlık mubby çok şeker olmuş:))

Adsız
22/7/08

ohh ellerine sağlık valla :) artık bu sanatın adı ceydagurumi olsun elinden düşmüyo :)(espri iğrençti ya taam farkettim ama napim espri yapma özürlüyüm bu kadar çıkıyo:))

23/7/08

Mubby çok şeker olmuş :) MaşAllah :) Benim de böyle bir oyuncağım olmalı acayip özendim yine :)) Anneeee duy sesimi :p

23/7/08

Ellerine sağlık ablacım valla çokk güzel olmuş ben anlamadığım için daha bir hayranlıkla bakıyorum el işi yapmayı sevdiremedim bir türlü kendime annemden az azar işitmedim hani hihihi:))

23/7/08

buda pek güzel olmuş :)

23/7/08

ellerine sağlıkk amigurumiden neler çıkıyoo yaa bende denicem bi gün ama ne zaman bakalımmm...

23/7/08

çok seker kazağı için de bayağı uğraşmışsınız.

oy oy oyyy ne güzel bu ayıcık,
bayıldım
bayıldım

BEN BUNU ÇOK SEVDİM KELEBEĞİM, ELLERİNE SAĞLIK. ŞİMDİYE KADAR YAPTIKLARININ HEPSİ ÇOK GÜZELDİ AMA BUNU BAŞKA SEVDİM YAW. İÇİME KATASIM GELDİ VALLAHİ:) KELE O ÇİLEĞE BAKAN RESMİ YOK MU, YERİM BEN ONU YAW. HARİŞKA DÜŞÜNMÜŞSÜN, SEN BİR HARİKASIN.
ÇOK YAŞA E Mİ...

25/7/08

çok tatlı olmuşşşş buuu ayıcıkkkkkkkk ^-^ ellerine sağlıkkkkkkk aplaaa..anneme söledim banada yap diyee,artık bu tür şeyler için çok büyükmüşümmm :P üşengeçliğinden yapmıyo ben biliomm :))

Adsız
29/5/09

çok güzelllll
http://yaseminkale.blogcu.com/

Adsız
29/5/09

çok güzelllll
http://yaseminkale.blogcu.com/

Adsız
14/6/09

girdim mi çıkamıyorum bakıyorum öyle hayran hayran yaptıklarına :)

yaseminkale

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top