8

Origami'den CiCeK



Bir Origami calismasi daha yapasim geldi.

Biraz gezindim nette ne yapsam diye... Birbirinden güzel cicekler gördüm origamiden, iclerinden bunu denemeye karar verdim, aslinda gözüm gül vardi onda kaldida o az daha zordu.

Yapilis asamasi resimlerle gösterilmis, buyrun buradan bakabilirsiniz.

4. resimde takildim, nasil 5. halini aldi diye ama o ic kismini keserek o iside hallettim:)

Bu cicegin hepsi bir yapista bitmiyor tabiki, her bir yaprak bir Post it kagidindan, yani 5 tane kagit gerekiyor toplam.

Ilk yapragi yavas yaparsiniz ama gerisi ezbere hizli hizli geliyor.

Yapraklar bitince, yapistirdim bir araya getirerek.


Ayrica dal ve yapragi benim uydurmamdir:) Kagidi burusturup edip onuda cicege yapistirdim.
Bir 10 - 15 dk. ayirip yapin bence, hatta birine hediye edersiniz ellerimle yaptim diye:)

8 comments

17/7/08

pek hoş olmuş :)

17/7/08

ay ay bayıldım ben nbunaaa
bundan yapılıp cocuk odası perdelerıne ılıstırılebılınır
cok guzel olur sanırım :)))

ellerine sağlık bu çiçeği görünce maşallah etrafımda ne marifetli insanlar varmış demekten kendimi alamadım ben bu konularda biraz beceriksizim de... daha doğrusu beceremem diye elime alamıyorum :)

Adsız
17/7/08

Ellerine sağlık ablacım origami çiçeğinde amigurumi tavşancıkta çok güzel olmuş.Ben dantel örmeyi çok seviyorum tığla uğraşmayı ama amigurumi beni yorar:)) sabır işi

Adsız
17/7/08

Ellerine sağlık ablacım origami çiçeğinde amigurumi tavşancıkta çok güzel olmuş.Ben dantel örmeyi çok seviyorum tığla uğraşmayı ama amigurumi beni yorar:)) sabır işi

18/7/08

Origami acayip zevkli ve güzel bir uğraş :) Kurbağa ve turna kuşu yapmayı biliyorum ben de :p Bunu da denemek istiyorum,çok güzel duruyor :D

Adsız
19/7/08

ceyda ablam sayende origamiye el attım :) bloğumda bir kurbaa var bakmak istersen :):)

21/7/08

çok hoş ya hakikaten çok hoş bayıldım :D

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top