8

TeBeSSüM SaDaKaDiR :)

Ne kaybettirir ki bir tebessüm.
Ya da zaman kaybına uğratır mı kişiyi?
HAYIR,
hatta ASLA!!!

Peki neden bazılarımız bozuk bir yüzle dolaşmakta bu kadar inatçı?
Çünkü kaybetmeye alışkın tipler onlar.
Gülmezler,güleryüz görmezler,kızarlar,kızdırırlar,severler aslında ama belli etmezler(ne zaman belli edeceklerse),sevilmezler vs...vs...

Aslında bir bilseler tebessüm ettiklerinde neleri elde edeceklerini,hangi kalbi kazanacaklarını ,kendilerine gelecek olan güveni...
Aldanırlar hep.

"TEBESSÜM SADAKADIR"der alemlere rahmet Peygamber Efendimiz(asm).
Korur bizi tüm kötülüklerden.

Allah'ın rızasını kazanmak için bir yol,

Annemizi mutlu edebilmek için bir hal,

Babamızın en dertli gününde moral,

Arkadaşımızın gözyaşında dostluk,

Alışverişte ticaret,

Güne güzel başlamak için bir renk,

Hastaya sağlık....

Herşeyin 2.başlangıdır tebessüm BESMELE'den sonra.


Yürekten tebessüm edelim.
Karşılık beklemeden.
Çünkü TEBESSÜM SADAKADIR.

Not: Eski blogumdan getirdim bu yaziyi. Zamanla az az tasiyacagim cünkü, özellikle böyle güzellikleri anlatan yazilari arada bir hatirlamak hicte kötü olmaz sanirim!

8 comments

1/7/08

NORMALDE GÜLEÇ BİRİ OLDUĞUM İÇİN DEĞERİNİ GERCEKTEN ÇOK İİ BİLİYORUM BAZEN CANIM SIKKIN SURATIM ASIK OLDUGUNDA HEMEN FARKEDERLER ETRAFIMDAKILERİ UZUNTUMLE UZMEMEK İÇİN ROL YAPTIGIM ZAMANLAR OLMUYOR DEĞİL :s
PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER GERCEKTEN GÜZEL BİR YAZI:)

Kelebekim benim :))

Yeni yerin tekrar hayirli olsun :)) Hep gulumse yeni yerinde, sil bastan her sey taptaze yepyeni olsun :))
ama burdan da tasinma sakin olur mu Kelebekim :))

Hep gulumsemen dilegiyle, seni seviyorum :)

Kesinlikle kötü olmaz :)) Benim gibi blogunuzu sonradan keşfetmiş ve arşivinizin hepsine henüz bakmamış kişiler için harika olur :D

İnsan önce kendine tebessüm etmeli sonra çevresine :)

selam,
canım teşekkür ediyorum bloggerdeki yorumuna bakalım yazayım iki blogda da nasıl gidecek

3/7/08

hiçte kötü olmaz da ne demek harika olur kelebeğim,insan fıtratında unutkanlık var biliyosun böyle sık sık güsel şeyleri hatırlamak vede hatırlatmak gerek bencede,allah razı olsun yüreğine sağlık canım,sevgiler:))

3/7/08

regaib kandiliniz mubarek olsun dualarda buluşalım:)

Adsız
4/7/08

merHaba :)
sevgisini belli edemeyenlerden gıcık alıyorum, gülümsemeyi esirgeyenlerden de :)
3 aylarımızın hayırlara vesile olmasını Yüce Yaradan'dan diliyorum..
sevgiler..

gülümsemek kadar güzel bir duygu varmıdır?
ilk önce bizler tebessüb edim gülümsüyelim ki karşımızda ki de bizden bir samimiyet bir sıcaklık duysun:))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top