GöZ GöZe...


Kizimla gezinirken yasli günes gözlüklü bir bayan geliyordu karsidan.
Kadina yaklastiginda baktim taa gözümün icine bakiyordu sanki, ben cevirdim gözlerimi baska yöne...

Eee nolmus peki?

Iste o an düsüncelere daldim...
Neden o degilde ben cevirmistim gözlerimi baska yöne?

Sonra gecen kizimi rutin kontrol icin doktoruna götürdügümde dis tellerime bakti gerci o daha cok ama ben gözlerine baktim dinlerken.
Yani aslinda gözlere bakmak benim konsantremi bozuyor bazen ama bakmamakta sanki saygisizlik oluyor.

Gözgöze uzun uzun bakmayi cok sevmiyorum hic tanimadigim insanlarla özellikle!
Bunu biliyordum zatende dahada farkindalik oldu iste...

Birde düsündüm acaba o kadin daha mi kendine güvenliydi?
Yani gözlerini kaciran taraf kendine az güvenli insanmis gibimede geldi bir an!
Ya da bunun cekingenlikle mi alakasi var, yani kücüklükten gelen yetistirilme tarzina bagli olarak!

Bunlari düsündüm durdum iste öyle kizimi parka götürürkenJ
Soru dolu bir yazi oldu ama belki sizlerde nasil oluyor bu durumlar onu merak ediyorum.

Kendimle barisik oldugumda pek söylenemez ama cokta öyle kapanik biri degilimdir yani!
Odak noktasi olmayi hem severim hemde rahatsiz olurum yerine göre iste!
Karmasik bir kisiligim var benceJJ
Gülerken aglama sendromlarim olur bazen, hem aglarim hemde kahkaha atarim düsünün iste!
Duygu karmasasi yasiyorum sanirim böyle zamanlarda:D

Neyse bu kadar analiz yeter...

$uan saglikliyim, huzurluyum....Cok sükür!
Gerisi varsin olmasin!...

1 Yorum

Adsız
8/8/08

ilginç ben birtek kendimde var zannediyordum bu durum :P Bende uzun süre insanların gözlerine bakamıyorum annemin babamın kardeşlerimin bile .insanların gözlerinden görüş açısı oluşturup ışığı kırabilmek özel ışınlar çıkarmış hatta sineklerin arada sırada gözümüze kaçması da o ışınlara takılmasından kaynaklanıyormuş falan acaba bizim gözlerimiz hassasta insanların gözünden çıkan ışın gözlerimizi rahatsız mı ediyor ? bu da bi alternatif araştırmak gerenk :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top