2

HaYaLLeR bitmez...

Biolog arkadasim beni söbelemis sagolsun.
Epeydir bir söbeye cevap yazmamistim ,daha dogrusu cevaplayamamistim, sorular zor gelmisti sanirim :)

Bu defa hayaller konu olunca herkesin oldugu gibi benimde yazacak birseylerim olur elbet bir baslayayim gerisi gelir diyorum :)
Hayal kurmayi cok severim...

1- Kizimi iyi yetistirmek, onunla gurur duymak ileride basarilarini görebilmek!

2- Birde oglum olur insallah birgün iyi bir vakitte, babasinin olmadigi zamanlar evimde ikinci bir erkegim olur :)

3- Esimle ömürboyu evliligi iyi yürütmek ve sevgimizin hic bitmemesi!

4- iyi bir konumda, iyi bir ücretle az saatli calisiyor olmam :)

5- Kendime ait cift katli bir evimin olmasi...

6- Güzel bir araba, sadece bana özel, kizimla anne-kiz gezileri yapabilecegimiz, o büyüyünce ona hediye edebilecegim bir araba.

7- Degisik ülkeleri gezmek, oralardan birer hatira almak ve koleksiyon yapmak.

8- Bir okul yaptirmak isterdim, burada durumu iyi olmayanlar okuyabilir mesela.

9- Ucu bucagi gözükmeyen bir cicek bahcem olsa, yanindada ayni büyüklükte meyve bahcem. Her birinde cok cesitli türlerin bulunacagi cicekler ve meyvelerle dolu...

10- Kendime ait kocaman bir kütüphaneye sahip olmak.

11- Arkamdan iyi hatirlanan bir müslüman olarak can vermek.

Simdi gece aklima bunlar geldi ve hemen cevapladim ertelemeden.

Bende kimi söbelesem acaba?
Seineb seni söbeliyorum :)

2 comments

31/8/08

ne güzelmiş hayallerin içimi açtın valla ^-^

Bize de sanırım inşallah bu hayaller gerçekleşir demek düşüyor :) Rabbin gönlüne göre versin appa :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top