16

Kalbimde bir hüzün...

Kizimi krese birakip eve geldim.
Evde bir rehavet cöktü icime nedense, evi bos görmek bazen iyi olsada bazen kupkuru geliyor...

Birde kizimin sabah kön kön öksürmesi, " daha dün birsey yoktu" dedim.

Zaten 3 gece ates gecirip, daha iki gündür iyiydi.

Kre$e baslayali hastaliklari cogaldi!

Birde kac defa bezini islatip üstünü batirmis ve yedek kiyafetleri giydirilmis olarak buldum kre$te kizimi, en son dün yedeklerle aldim oradan!

Özellik kizimin cok sivi ictigini biliyorlar ama yinede belirli bir saatten önce degismiyorlar sanirim, belkide üsütüyor cocuk öyle islak kalinca!

Bugünde yedekleri giydirilmis görürsem kavga etmeye hazirim sanirim, ben özel krese vereyim para ödeyeyim islak biraksinlar...

Off off, yavruma kimse benim gibi bakamiyormus gibi geliyor, öylede zaten degil mi?

Anne olunca insan...

Onu en iyi ben anliyorum, huyunu-suyunu, neleri sevmedigini, suratinin seklinden ne demek istedigini...

Beni sardi bir düsüncedir gidiyor, kizimsiz kac saat ayri durmak zor olacak.

Simdi ögleye dek kre$te ve sabah gec götürüyorum zaten ama Eylül'den itibaren sabah 7'de falan gidip saat 16-17 'ye kadar duracak :(

Ben birkac haftadir bunu düsünerek üzülüyorum ama mecburen böyle olmasi gerek benim egitimim icin.

Sizce bencillik mi yapiyorum?

Ama onun icin iyi yönleride olacagina eminim, mesela ögle uykusuna alismasi gibi orada...

Kizim, hayattaki en degerli sahip oldugum $ey...

Seni cok seviyorum kizim, birgün bana simsiki sarilip " Anne, iyiki SEN benim annem olmussun " dedigin günleride görmek istiyorum, daha dogrusu sana bunu dedirtecek anne olmak istiyorum!
Kizima Not: Sayende annen kücüklügünü gördü kizim. Cocukluk resmim yoktu ve senin bana cok benzedigini duydugumda cok mutlu oldum her defasinda...

16 comments

26/8/08

ceydacım, miniğini eğitimin için orada bırakıyorsun ve kesinlikle keyfi bir durum için değil, öyle anneler var ki, rahat ! etmek için minicik yavrularını kreşlere veriyorlar ve ben çok kızıyorum, kesinlikle kendini kötü hissetme, o zamanla oraya alışacaktır, hem onunda eğitimi ve sosyalleşmesi açısından faydalı olacaktır, kreş yönetimi ile aksaklklar hakkında muhakak görüşmelisin ama dediğim gibi asla bencillik değil bu, miniğin orada hayatı öğrenecek, daha güçlü bir çocuk olacak inşallah, allah hepimizin yavrularına iyilikler versin.

duruşa bak yahu sünger bop gibi çıtır çıtır yiceksin bunu :D maşallah sana .Allah ikinize de kolayık versin bu zamanda anneler ve çocuklar biraz erken başlıyorlar ayrılıklara ama sosyalleşmesine cidden yardımcı oluyor bu ön eğitim kurumları :) ilgisizlikleri korkutucu ama şu alt ıslatma olayında mutlaka ihtarda bulunmalısın bence :/

26/8/08

*ne güsel uzun bi ayrılıktan sonra yeniden sayfanla hemhal olabilmek,gerçektende bu bloglar sanırım banada alışkanlık yaptılar:)hergün deniyordum sayfanı belki açılır ümidiyle,ve nihayet düzelebilmiş problem,,,
*küçüklüğünden beri her anında dilanurun yanında olduğun için çok zor gelecek elbette sana bu ayrılıklar,ununtma ki,her gün biras daha büyüyor kızın,hayatta diğer insanlarlada iletişim içinde olup farklı kişilikler tanıması lazım,eminim çok üzülüyorsundur,ama inş. böylesi ikiniz içinde hayırlısı olur canım,sevgiler kelebeğim,
inş. daha sık sık yazışıp görüşmek üzere,,

annelik bu işte
senin çocuğuna en iyi sen bakabilirsin
sahiden de bu sevgi ve aşk olmasa annelik olmazdı
merak etme böyle büyüyecekler
napacaksın
mecburiyet
kreşte büyüdü bizim çocuklar da
sevgiler

26/8/08

ayy anne olmak nasıl bişey böyle ya ... bigün bende böyle kızım için evhamlanıcak mıyım ? bi hoş oldum valla ...

26/8/08

evet çocuklar kreşe ilk başladıklarında genelde hep hastalık geçiriyormuş.Benim yiğenim de öyle oldu.Güvendiğin bir kreşe vermeni tavsiye ederim özellikle kızınla ilgilenen bakıcıya karşı dikkatli olmalısın.Biliyorsun çocukların kişiliği bu yaşlarda oluşuyor ve bazen evden öğrenmediklerini orda öğreniyor.Onun kreşten iyi şeyler öğrenmesi lazım.Yiğenimin bu yüzden kreşini değiştirdik.

26/8/08

Çok duygulandığım bi yazıydı ne denir ki bilmem dilanur çok şeker maşallah ben çocuğumu hiç bırakmıcam sen de gitme eğitime kız boşver ben olsam gitmem :D(tabi çok mebcur kaldığım bi durum diilse yani)

26/8/08

Bence sen cok iyiii bir annesin. Kizin cok sansli onunla surekli ilgileniyorsun :) Orada kalmasi kizin icinde faydali olur. Kendini gelistirmesi acisindan. Sende bu zamani degerlendirip egitiminle ilgilenebilirsin :) Senin egitimin bi yerde kizinin egitimi.

Tabii sen daha iyisini bilirsin ablacim :)

26/8/08

Ceyda abla yeni yazı ekledin mi die bakmaya geldim ve ne görsem iyi? Bloğunda çok güzel birşey dikkatimi çekti YORUM REKORCULARI die :) hayatımda ilk kez rekor kırdım bu arada :D ay çok mutlu oldum inanmıyorum yaa ne değişik bir rekor kriteri bu süper süperr :)

rekor kriteri ne demek ya hımm rekor kategorisi gibi bişi demek istedim galiba anla sen :D

annelik zor zanaat:her şey çocuklarımız için ama bir de şöyle düşün senin eğitimin de çocuğun için.geleceğiniz için.Hem kreş de sosyalleşmesi ve eğitimi açısından ona iyi gelecektir.üzülme alışırsınız.Takibine devam et yine de.Aynı duyguları benim de yaşayacağımdan eminim..Sevgiler.

ben çalıştığım haldee onun evde değilde krşte olması beni tedirgin ediyorr. henüz başlamadı ama başlayıncaa tedirgin olcamm eminimm....sevgilerr

şekerciğim kreşe başlayan çocuklar sık hastalanıyor bu doğru. ama sebebi iyi bakılmamaları değil, annelerin çok steril ortamda yetiştirmesinden kaynaklanıyor. dış dünyayla tanıştıktıklarında mikroba alışkın olmuyorlar uzun süre. sonra alışıyorlar bağışıklık sistemleri harekete geçiyor endişelenme:) yeğenimden biliyorum da:) bu arada bencillik değil yaptığın , öyle düşünme. ama ben biliyorum ki 3 yaşına kadar çocuğa annenin bakması şart. çalışması veya başka şeyler için ancak açlık sınırında olması gerekiyor. bu sebepten 3 yaşının altında ve anneden uzak kalan çocuklara hep üzülürüm:( neyse ki sen kısa sürelerde ayrısın, inş çok sorun olmaz. sen içini ferah tut.
sevgiyle kal...

Tabi ki bi annenin hissettiği kadar yoğun yaşayamam ama bazen bana da öyle geliyor. Ufak kuzenim Yağız'a 2 yaşına kadar annemle biz bakmıştık. Sonra annesi aldı amaaa... Sanki annesi bnm kadar iyi bakamicakmış benim kadar ilgilenmicekmiş gibi geliyor farkındayım çok saçma ama arada Yağızı kenara çekip "anne sana iyi bakıomu, şunu şunu yapıo mu, bunu bunu yapıo mu?" diye soruyorum. Aman teyzem duymasın. Napim ama merak ediyorum =)

Dilanurun Anneannesi
1/9/08

ben dilanura bakmaya hazirim . altini sık sık degisirim. sende her aksam internetten gorebilirsin hasretini gidermek icin. herseyin cozumu var :) sizi seviyorum . stress yapmaya gerek yok kizim.

5/9/08

Bu kız şerbetin ta kendisi yaa çok tatlı maşallahhh nazarlardan korusun Allah'ım. Ben de etrafımda gördüğüm kadarıyla kreşleri çok sağlıklı bulmuyorum ama bu sizin eğitiminiz için söz konusu olan birşeyse tabiki bencillik değildir. Öpüyorum minik cadıyı=)

13/9/08

cok tatli
Allah bagislasin-)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top