6

Basit ama etkili...


Epeydir aklimda olan bir konuydu...

Yani ben cok sevdigim ve arada uyguladigimdan, istedimki belki bu basit ayrintiya önem vermeyenler yahut fikir etmemis olanlarda yapsinlar, en azindan denesinler.

Neyi mi?
Not yazmayi...
Bu günlük yazmak falan degil tabiki! Yahut bir kitabi okurken not almak degil.

Birisi icin not yazmaktan bahsediyorum...
Bu cocugumuz, e$imiz, sevgilimiz, annemiz, akrabamiz yahut bir komsumuz..vs. olabilir!
Önemli olan o kisiyi sevindirmek ve sevgimizi bu yollada ifade etmek.

Ben mesela bana yazilan notlari cok severim, yani hediye gibi gelir bana adeta.
Kendim sevdigimden esimede yaparim, aynaya bir not yazarim mesela sabah görünce gülümsesin yahut güne güzel baslasin diye!

Diyelim ki cocugumuzun sinavi var, cantasina yahut görecegi bir yere not ilistirmek, basarilar dilemek ona pozitif enerji verecektir mutlaka!

Yahut duygularimizi ifade edemiyorsak acikca sevdigimiz kisiye, ona not yazabiliriz.

Günümüzde öyle zevkli seyler satiliyorki notlar icin, Post it kagitlari mesela cok kullanisli.

Bunlara renkli kalemlerle birde sekillerle süslersek sahane notlar cikar ortaya hemde (renkleri sevdigimi belli ettim gene).

Bir nottanda ne olurmus demeyin, ufak ama sevimli seyler bunlar bence!
Haydi sizde uygulamaya gecin ve bana yazin sonucunu :)

6 comments

16/9/08

çok doğru yaa bi an düşündümde sanırım bende not yazmayı ve kendime yazılmasınnı seviyorummm :)

buda benden sana:
her blogunu açtığımda güncellenmiş görmem çok güzell :)

Çok doğru. Ben de bayılıyorum notlara. Hediye gibi geliyor bana da.

çok süper bi fikirrrrrrrr
daha önce niye dü$ünemedim ben bunuuu?? sagol ablaaa muahh

çok haklı ve güzel bir tavsiye ama malesef şu an not yazmak içimden gelmiyor. bir gün gelir de yazarsam sana mutlaka anlatacağım.
sevgiyle...

canım varya ben bu na 17 yıl önce başladım.şimdi çocuklarda katıldı :)
seyahate giden eşimin valizinde giysileri arasına,çocuklara sürekli yazar dururuz.birde bizde bunlar atılmaz.sayfamıheaderideki süslü kutular varya..onların içinde saklanır.yazmayı bile bilmezken çocuklarım resimle ifade ederlerdi.minicik kağıtlara çizilen çiçekler,kalpler,anne baba resimleri..atmaya kıyamıyorum. öyle sevgi yüklü ki..ve herkesede tavsiye ederim.ilişkileri kuvvetlendirmede o küçüçük kağıtların çok büyük desteği var.bazen dil ile söylensede dinlenmeyecek şeyler minik notlarla kalbi yumuşatıyor.ay ne uzattımm ya...canım sayfam kilitlendiği için yeni bir sayfa açtım bende.beklerim.sevgiler.

2/10/09

Not yazmaya bayılırım ben....hediyelerin içine özellikle..ama durduk yere sabah, öğle, akşam farketmez yapabiliyorum...içimden geliyorsa hemen....hele birde tartışma, kavga gibi tatsızlıklarda müthiş işe yarıyor emin olun.. :):)çok şirin oluyor...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top