6

Der Donauturm

Ramazan girmedenki cumartesi esimin kankasinin dogumgünüydü ve birseyler yapalim birlikte diye toplandik.
Önce birseyler yedik bir yerlerde.

Sonra düsündük ve Tuna Kule'si var oraya daha önce gitmemis dogumgünü cocugu oraya götürelim dedik.

252 metre yüksekliginde bir kule ama ciktigimiz kismi 170 metre, burasi sadece seyretmek icin degil.
Restoran, Cafe ..vs seklinde cok güzel yapmislar, ayrica orada birseyler yerken icerken bir yandan cok farkedilmeyecek bir sekilde dönüyorsunuz.
Yani o orta kisim kendi etrafinda dönüp duruyor, her taraf görülebilsin diye oturdugun yerden.
Bu kuleden Banji Jumping yapanlarda oluyor, yani cooook cesur ve maceraperestler nerde bizde o yürek diyorum bende :P


(Esim etrafi seyrederken)
Viyana'da olup buraya gitmemis olanlar cok var halbuki tüm Viyana ayaklar altinda oluyor ne güzel. Benim ikinci cikmamdi buraya.
Yani Viyana'ya gelipte buraya cikmadan gidilmez derim :)

(Bu kagittan ucaklar kuleden asagiya atildi ve kiminki cok ucuyor diye bakildi. Esim maalesef yenildi kankasina)

Kuleden indikten sonra Kapadokya diye bir Nargile salonunda aldik solugu.
Tavla oynadik, nargile, otantik ortam...vs. derken uzatmalari yapamadik esim gece calisacagi icin herkes evine dagildi.
Ama günün sonunda dogumgünü cocugu hediyeleriyle ve gezmesiyle mutlu olunca bizde mutlu olduk!

Not: Resimdeki kulenin üstte yakin kismindaki bölümü Restorant ve Cafe. Ayrica buraya özellikle dolunayda giden cok var, hatta yer bulunmuyor önceden ayirtmak gerekiyor.
 

6 comments

Adsız
7/9/08

Hım güzel yermiş :)merak ettim valla

7/9/08

Harika bir yere benziyor.. Gerçekten görmek isterdim..
Tüm şehir ayaklar altında, uffff..

Bak çok özendim şimdi, bayram dönüşü eşime söyleyeyim de Atakule'ye götürsün beni.. "Kelebek çıkmış kuleye, benim neyim eksik kocacım?" diycem :))

Kelebek'im :) cok guzel degil mi :) Yuksekten tum sehri izlemek:) ama sizinki acikmis yaff, neresinden ucurdunuz kagit ucaklari :) Atakule'de de her yer kapaliydi... inanilmaz bir ozgurluk olmali :) Kocaman opuyorum seni :)

Adsız
8/9/08

Ankara Atakule vari yani desene hım...
Kardeşime sorayım bakayım çıkmışmı ???

çok harika yerlermiş bir gün avusturya ya gelirsem mutlaka çıakrım inş. listeme ekledim burayı:)
güzel bir gün geçirmişsiniz çok sevindim. sağlıcakla kal...

Adsız
9/9/08

yaa sürekli dönmesi çok güzel bişey. Görmedim, etmedim y.o.k.
İstanbul'da da olsun çıkıp çıkıp izleyelim, 7 tepe ayaklarımızın altında kalsın, hatta hezarfen çelebi gibi kanat takıp süzülelim =)... Offf saçmalamaya başladım yine. Gidiyorum ben =S

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top