5

Pasta Asciutta

Italyan mutfagini sevdigimi biliyorsunuz degil mi?
Ama önce Türk tabiki, Italyan mutfagi ikinci olarak :P

Bugün esim benden makarna istedi iftar icin, yani bundan kolay ne var :D
Biz genelde burada bir baharat karisimi aliyoruz hazir, makarna icin, ismi Pasta Asciutta.

Kiymayi pisirip bu sosuda ilave edince biraz kisik ateste kaynatip hazirliyoruz, icine baska hicbirsey ilave etmeden, tuz falan hersey sosta mevcut zaten.

Sonra spagettileri haslayip üzerine bu sostan ilave edip servis yapiyoruz. Ne kolay degilmi :)

Pasta Asciutta sosu satiliyormu Türkiye'de bilmiyorum? Burda Knorr ve Maggi markalarda var mesela. Bulursaniz tavsiye ederim, hem doyurucu hemde besleyici hem pratik daha ne olsun :)

Esim bu hafta aksam calisiyordu yani hergün iftari is yerinde yapiyor ve evden bir cesit yemek yaninda salata götürüyor, doyuyorum diyor baskada birsey istemiyor.

Bende kizimlayim iftarlari, ilk günüde bir arkadasim geldi sagolsun beni yalniz birakmadi, aslinda hergün gelebilir, bana kalsa sorun yokta, nasilsa yalnizim...

Umarim Ramazan iyi geciyordur :)

Not: Resim netten alintidir, kendi yaptigimin resmini cekmemistim.

5 comments

5/9/08

Makarna yapmayı biliyorum bak :P
hehe.
Pasta Asciutta.görmedim ben hiç :)

5/9/08

evet şeker knorun adıbu değil ama makarna soso yazıyo üstünde,bende denedim harika oluyo,mantarlı felan çeşitleride var bu sosların,değişiklik harika oluyo bazen,ellerine sağlık birde:)öpüyorum sevgiler,,

Eline sağlık makarna olupta sevmeyen var mı acaba her türlüsüne bayılırım sevgiler,

Knorr ve maggie nin böyle sosları var. Çok pratik oluyorlar gerçekten.

Adsız
5/9/08

O dediğin burda yok Ceyda ablish ama tavuk bolyonlarımız tuzot felan var tat olarak benzer şeyler olduğunu düşünüyorum ben makarna çok severim ama spagetti sevmiğom bi tek :) ona da ablam bayılıyo bu arada yalnız olman :( ramazan kalabalık güzel olur biz de aslınd açok aklabalık diiliz 4 kişilk aileyiz iftara,sahura gidebilceğimiz insanlar yok tüm sülale istanbulda :( bu arada msn de konuşalımyurt dışında yaşamak nasıl bişi akıl danışmam lazım bi durum var :D

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top