13

YoRGuNuM DoSTLaRiM

Hayatimda gecirdigim en yogun haftaydi desem!
Bir kosturmadir gitti ve haftasonunda "ohh" diyebilme ümidini bekledim.
Ve ayrintilara geciyorum;

Öncelikle Philips Fimasi'ni begendigimi belirteyim. Yemek salonu cok güzel ama henüz siftah edemedim Ramazan'dan sonra nasipse.

Upuzun koridorlar seklinde bir binasi var ve koridorun sag ve solunda atölyeler,ögrenim salonlari ve bazi aralardanda bahcelere cikiliyor bu cok güzel, insanlar molada temiz hava alabiliyor bahcede oturup.

30'a yakin bayan var sinifta ve bunu 3'e ayirdilar. Ben 1. Gruptayim. Bir grup atölyedeyse digeri cizim dersinde,bir digeride matematikte oluyor mesela.

Bölüm matematigi, bölüm müsteri, atölye ve bölüm cizim dersleri var bu bir ay icinde, sonra ingilizce, kisilik gelistirme, ve almancada eklenecek.

Siniftakiler iyi kisiler, cok güldügümüz zaman oluyor, espriden anliyorlar:P
2 Türk var benden baska, biri genc burada dogmus büyümüs, digeri ise 45 yasinda falan bir teyze ( maasallah azmine ). Ama onlarla ayri gruptayiz.

Derslerden en sevmedigim bölüm müsteri oldu (cok teori, hep makinalarla ilgili seyler görüyoruz ve bayagi yabanci geliyor bana bunlar, bol bol yaziyoruz bu derste ).

Saat 3:30 da sahura kalkiyorum, 5'e yakin yatiyorum, 6'da tekrar kalkma, kizimi hazirlama, kendimi hazirlama, esim hazirlaniyor ve o kizimi krese birakiyor ( benim vaktim daha az cünkü ), ben 7:30 da Philips'te olmaliyim. Saat 16:15'te cikiyorum ( ögleyin 50 dk. mola, ve arada 10 dk.lik molalar var ).

Eve gelip hic dinlenmeden yemege basliyorum, esimle kizim eve gelmis oluyorlar ben gelene dek.
Yemegi yedikten sonra kizimi yatiriyorum, esim namaza gidiyor ve ben yatsiyi kilip yatiyorum hemen.

Böyle 5 gün gecti ama sanki 1 ay gecmis gibi geldi nedense, artik tüm günüm orada geciyor, evdeki vakitlerim cok az.

Insan evde olmaya alisinca birkac yil, aniden cok zor geliyor, ayaklarim agriyor suan.

En cok susuyorum kursta, millette yiyor iciyor gözümün önünde ama ben buna alistim, Allah gene dayanma gücü veriyor cok sükür.

Haftasonu cabuk gecer eminimki :( Daha yavas gecsin isterdim dogrusu, yani kursu seviyorum ama dinlenmeyede vakit olsa keske!

Bu arada en basarili oldugum ders Matematik :P Ilk ben yaptim birkac soruyu ve hoca konsantren iyiymis dedi :P ( Benden beklemiyordu eminim! ).

Burada okul okumus olanlarin gördügü benim Türkiyede görmedigim islem vardi birkac, hemen kaptim tabi ilk görmede :) Biz neler neler gördük hoca bilse,bunlarin yaptigi kolay seyler kaliyor yaninda. Ben üstelik sayisal bölümde okudum.

Bu arada görümcem, bademcik ameliyati oldu, insallah cabuk toparlanir bugün yanina gidecegiz hemde kayinvalideme iftara gitmis olacagiz 2. kez:)

Blog gezinmeyi cok özledim ama iftardan sonralari azcik bakip kaciyorum hemen, en fazla 10 dk. duruyorum.

Sevgiler hepinize.

13 comments

aaa canım ya gercekten çok yorucu olsa gerek! Evli olmasan bir sorun yok. Sorumlu oldugun kimnse yok ama okuldan sonra birde evde bekleyen eş ve kız var. Eşin daha anlayışlı olmalı bu konuda ve dişardan daha sık yemelisin diyecem ama o da haklı. O da işten geiyor. Ev yemekleri ister di mi.
Canım Allah sabrını verir. Zaten ramazandan sonra daha kolay olur senin için, biraz daha az yorucu olur. Hemde o zamana vucudun bu hareketlige alışmış olur. Evde yıllardır otur otur sonra birde çalış kolay degil tabi :) Kendimi düşünemiyorum :)))

Desene seni artık bloglarda daha az görecegiz :(

13/9/08

aaa yazık sana valla çok yoğun geçmiş zamanların...

kızının kreşe gitmesi senin için büyük bi avantaj gerçektenn ya bide gitmeseydii :(

matematikk mii

off nefret ederim şu matematikten hiçte iyi deyilimdir zaten :) inş okulda zamanların su gibi akıp geçer hafta sonalrın hiç bitmezz:)

Adsız
13/9/08

Rabbim kolaylığını versin inşallah. Aynı bahsettiğin tempoda çalışıyorum 5 aydır :) Alıştığın zaman bu kadar rahatsız etmiyor emin ol :)

Adsız
13/9/08

Selam Allah kolaylık versin kız. Görümcene de geçmiş olsun. Derslerde iyi olmana sevindim :)
sana güveniorum inşalalh bu tempoyu kaldırabilirsin...
PEMBELİHAYALLER :)

13/9/08

insallah alisirsin.
Ben'm de dersler basladibu arada.
Bir kosusturmadir gidiyor.
Ben de Tm cym yani matametigi iyi yapmam gerekiyor.
Hepimize kolay gelsiN~

Selam ablaaa :) iyiyim çok $ükür sen nasilsin???
Yorgun ama mutlusun galiba :) Hem ev hem kurs zor olmali, Allah kolaylik versin :)

Adsız
13/9/08

ahhh canım...Rabbim kolaylıklar versin...kucak dolusu sevgiler...başarılı olacağından kuşkum yok...ama eminim en zor kısmı kızından gün boyu ayrı kalmaktır...Rabbim emeklerini boşa çıkarmasın...

Yoğun günler insana çok uzun geliyor bazen.
Allah kolaylık versin.
Hiç değilse iyi yorgunluklar bunlar öyle düşününce belki biraz yorgunluğun azalır.

Matematiği ben de çok severdim. İlerledikçe açılan kapıları görmek çok zevkli oluyor.

SEVGİLER

14/9/08

wauuuww fırtına gibi esmişsin kelebek!!!! Ama artık senin adın küheylan olsun ya baksana dört nala esiyorsun kelebekliğin mi kaldı :)))))) Çok tempolu yaşıyorsun Allah gücünü artırsın kendine dikkat et, iyi bak ok. sonra güçten düşme bu kadar yoğunlukta.

14/9/08

Zamanlarin yogun gecmis ceyda cim ama olsun yeni seyler ogreniyorsun ,hem ilerleyen zamanlardabu bu tempoya alisinca daha iyi olur ins...

Basarilar tekrardan.

15/9/08

ÇALIŞMAYA ALIŞTIĞNDA HİÇ YORGUNLUK OLMAYACAKK SEVGİLER...

ay çok yoğun ve yorucu yaw, Allah sana kolaylıklar versin şeker. zamanını bereketlendirsin, yorgunluklarını azaltsın.
bu arada görümcene de geçmiş olsun ...
sevgiyle kal...

16/9/08

doğumdan sonra bende 6 ay kadar evde kalmıştım ve işe geri döndüğümde ilk zamanlar çok yorulmuştum,ama zamanla insan elbetteki bu düzenede alışıyo:)sen birde üstelik 2 yıldır evdesin,ve bu kurs bence iyi olacak hakkında hayırlısıyla canım:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top