9

Bugün Günes Bana Parladi

Ben susmustum ama size degil tabiki, beni bu duruma koyanlara...
Bazen bagirip cagirmak icindekileri haykirmak degilde susmak aci bir ceza oluyor karsidakine.

Tabii susmak, icinde tutmakta kolay is degil...

Bazi arkadaslarim sorun ne diye sormus; sorunu asagidaki bir yazima nota yazmistim bir kelimeyle.

Yaa böyle zamanlarda yalniz kalmak iyi degil, insan depresyona girebilir!Bence sorun olunca birileriyle paylasilmali, hafiflenmeli...

Dün öyle tuhaf duygular hissettimki kendimde, yasamaktan midem bulaniyor gibi oldum.
Yani bunu tarif edemiyorum bile; hani zamansiz ikindi uykusundan kalkinca böyle bir ton agirlik olurya, eksimsi bir tat vücudunuzda, basinizda agirlik ve hicbirsey yapmama istegi...
Iste ayni böyle bir haldi benimkiside.
Ama kizim var. Iste burada hersey degisiyor, onun icin depresyona degil güce ihtiyacim var bol bol. Savasci olucam! Evet eveet blogumun yeni slogani bu olsun hatta. Savasci Kelebek diye...

Bana celme takanlara ben tüm kalbimle gülümsesem, yaptiklarindan utansalar, kötülüklere iyilikle karsilik versem, yalanlara dürüstlükle...

Birseyler pesindeyim yine yani egitim yönünden insallah olursa tabiki cok sevinicem bu adimi attigima.

Evde oturamam arkadasim...
Bunu evli olunca söyle birde bakalim ayni görüsün olacak mi!
Bu benim karakterimle uyusmaz, oturamam...
Illa birseyler yapacagim!

Bugün günes parladi kac gündür hava yagisli kara olmasina ragmen.
Sanirim beni teselli ediyor günes, cünkü ben günesli günlerde dah bir mutlu olurum :)

Allah'im beni seviyor:)

9 comments

savaşçı kelebek bunu sevdim
savaşacaksın
başaracaksın
inanıyorum
hadi bakalım kızın ve senin için

öptüm seni
her zaman güneş doğsun yüreğine

cannım tabiki seviyor :)
Senin gibi olmayı çok isterdim, çoook ...

5/10/08

Allah yar ve yardimcin olsun.

Basaricaksi insaallah ceyda cim.

5/10/08

sen varya hakikaten mutluluğu hak eden bir kadınsın canım :) ne oldu siz böyle ne bu küskünlükler, sessizlikler filan? nazar diyorum başka da bişey diyemiyorum :/

6/10/08

ceyda ablacım biraz daha iyi olmana sevindim haklısın aslında şu cümlen çok hoşuma gitti:
Bana celme takanlara ben tüm kalbimle gülümsesem, yaptiklarindan utansalar, kötülüklere iyilikle karsilik versem, yalanlara dürüstlükle...

bi cümlede aslında ne kadarda çok şey anlatmışsınnn

Adsız
6/10/08

Güneş hergün sana doğsun :) o güzel yüreğini aydınlatsın hep bu arada arka fon güzel olmuş ya Ayşe(gelin) de de gördüm o da arka fonu bişi yapmış he sözleşipte mi yaptınız kıs yeniliği güzel olmuş :D

savaşçı kelebek:)
çok hoş ,tuttum bu misyonunu helal kız sana, ha gayret sen zorlu yollarda neşeyle yürüyebilecek güçtesin. hayata ve kızdıran insanlara inat...

güneşin her daim seninle olsun, inşallah uğraştığın iş olur.

8/10/08

her zaman günşli günler iyi geliyor insana ve hayatına,ama biliyoruzki soğuk ve çetin geçen kışlar gibi zamanlarda uğruyor hayatımıza kimi vakitlerde,güçlü durmak ve güçlü kalmak lazım herşeye rağmen,çünkü savaştığımız şey bizim için değerli ve kaybedilmemesi gereken bişey,öyle diiilmi kelebeğim:)
Allahtan yüreğine huzur ve genişlik diliyorum canım arkadaşım,,

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top