17

Dert - Nimet

Sanma ki dert sadece sende var!..
Sendeki derdi nimet sayanlarda var!..



demek ki neymis :
derdimi dinledim, derdimden igrendim...
onun derdini gördüm, derdime imrendim....


Ömür dedigin 3 gündür,
dün geldi gecti, yarin mechuldür,
o halde ömür dedigin bir gündür,
O Da Bugündür...

Not: Ne güzel cizilmis bir karikatür degil mi? Cizenin ellerine saglik! Mailime gönderen Aysemmm'in annesine tesekkürler. Bende birilerine birseyler hatirlatir belki diye paylasiyorum, bazen bulundugumuz durumdan daha kötüleri oldugunuda düsünsek hayat daha kolaylasir belkide...

17 comments

bu karikatür her şeyi anlatmış. Şükretmek şükretmek. Her şeyden önemlisi sağlık

22/10/08

sok tayim suan, en pahali markalarin böyle olacagini hic düsünmemistim, gerci rujdaki kursun olayi hic mi hic aklima gelmemisti...aceba avon ütünleride mi kursun iceriyor bi bilgin var mi? testi nerden ögrendin cok ilginc:) bende deneyeceim insallah:) altin bulursam.sevgiler

22/10/08

bu karikatür üzerine her gün düşünüp, bol şükretmek gerek, elimizdekilerin kıymetini anlamak için.

22/10/08

Ne güzel bir gönderi olmuş bu böyle. Aslında hepimiz biliyoruz bu gerçekleri. Ama zaman zaman tekrar hatırlamak iyi oluyor. Teşekkürler.

Adsız
22/10/08

Çok doğru halimize şükretmeyi bilmeliyiz ben de resimdeki gibi alçakgönüllüyüm kendimi övemk gibi olmasın ufak şeylerle mutlu olabilen biriyim hayat boş daha doğrusu herşey bir sınav.Bu karikatürler aklıma mart ayında genç yaşata kaybettiğim teyzemi(annemin amca kızı ama öz tezem gibi), getirdi.Çok zenginlerdi Kuşadasının tanınmış ailelerindendi gezmeyi çok severdi giyinmeyi de çok severdi bakımlı be teyzoştu :) gel gör ki şeker hastalığından dolayı ayağında çıkan ufacık bir yara kapanmadı ve yukarılara çıktı iki bacağını da diz üstünden kaybetti her ameliyatta biraz kesile kesile o kadar kaldı :'( mart ayındaysa teyzemi tamamen kaybettik.İşte aklıma onun o kadar şen şakrak bi kadınken o ahle gelmesi ihtiyaçalrını görmeicek ahle geldiğinde yaşadığı sıkıntıları Allah kimslere vermesin.Ayakları gidince,giydiği çeşit çeşit ayakkabılarına bakar üzülürdü keşke ayakkabım,param olmsaydı da sağlığım olsaydı derdi ayakkabılarının hepsini dağıtmıştı off bu aralar hep teyzemi hatırlatcak yazılar okuyorum bloglarda :(

Mesela bana ..

Aslında hepimizin bildiği ama zaman zaman unuttuğumuz duygular bunlar, arada bir hatılamak hatırlatmak gerekiyor galiba. bu güzel paylaşım için teşekkür ederiz.

Adsız
22/10/08

canım benim güzel yüreğine sağlık...ben de çok etkilendim bu karikatürden ve değer verdiğim herkese yolladım, sen en güzelini yapıp yayınladın, herkes gördü, teşekkürler...kucak dolusu sevgiler Konya'dan...öpüyorum Diloş'u ve seni...

evet çok güzel çizilmiş ve güzel şeyler hatırlatan bi karikatür, bence de...
her daim kendimizden madden alçaklara, ilmen de üstünlere bakmamız sanırım hayatımızı kolaylaştırır ve bizi mutsuzluktan alıkoyar. nefes alıyoruz ya, ötesi mi var yaw:)

Adsız
22/10/08

çok güzel.unuttuğumuz şeyleri çok güzel anlatıyor bazen kendimizi çok kaptırıyoruz ve nekadar gereksiz oldugunu negüzelde anlatıyor.paylaşımın için teşekkürler ceydacım:))

biolog77

Adsız
22/10/08

"Dünyalık için ne kadar üzülürsen o nisbette ahiret sevgisi kalbinden çıkar.Ahiret için ne kadar üzülürsen,o nisbette dünya sıkıntısı kalbinden çıkar."
Malik bin Dinar (r.h.)

Mevla dertlerimiz bir dert eylesin..
Tefekkür çok büyük bir nimet..

sevgiyle kal! huzurla yaşa! kelebegim..

22/10/08

hani rabbimiz diyorya ne kadar az düşünüyorsunuz?,nekadar az şükrediyorsunuz?diye,evet dünyadaki tek ve en büyük sorun sanki bizimkiymiş gibi hissediveriyoruz çoğu zamanioysa ne insanlar var kesinlikle,bu karikatürü daha öncede görmüştüm ama şu günlerdeki ihtiyacıma binaen senin sayfanda yine görmem gerekiyormuş demekki,sağolasın arkadaşım,,

selam
insan çiğ yetişmeyen meyve misali üzerindki nefis şiddeti oysa dalından kopsada akıl nimeti yardımına koşar kapısını çalar kimi buyur eder kimi zuhur eder kaybolma noktası bu olsa gerek
tamaha yelken açıp ilerledikçe gidilecek yol belllidir.
Behçet Necatigil'in güzel bir sözü geldi aklıma bi çok sohpetde de yeri geldikce söylerim
Ya ümitsizsiniz. Ya da ümit sizsiniz. Ya çaresizsiniz. Ya da çare sizsiniz.
güzel bir yazıydı paylaşımın için teşekkürler.

22/10/08

Çok şükür Allah'ım, verdiğin, vermediğin her nimet için, her sıkıntı ve dert için binlerce şükür... Paylaştığın için teşekkürler...

şükredecek ne çok sey var değil mi bizse kıymetini biliyor muyuz çoğunun...güzel paylaşımın için teşekkürler
sevgiyle kal

22/10/08

Sanma ki dert sadece sende var!..
Sendeki derdi nimet sayanlarda var!..

Buna bittim...

23/10/08

:) şirince , ders verirce

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top