10

Evimde Sevmediklerim

Haccecan beni söbelemis :) Yok yok pisman olmadim yorum yazdigima :P
( Ona yorum yazmistim oradan söbelemek aklina gelmis ).

Evde sevmedigim seyler neler?

Evde tozu sevmem ve bu tozlarla basa cikmanin kolay yolu nedir bilen var mi? Yani bende zamanlarimi hep temizlikle gecirmeyi sevmedigimden, hergünde öyle toz alamam yani beni bogar, hergün düzenli toz alip temizlik yapanlarada bravo dogrusu. Keske bir sprey olsa bir kez onunla silince bir ay hic toz tutmasa o silinen yerler:)

Halinin üzerinde sac, kirintilar yahut bir leke varsa bu hosuma gitmez.
Kizim sagolsun kirinti yapmakta usta, ayrica hali benekli geyik gibi halbuki daha yikayali birkac ay oldu yinede hemen kirlendi.

Ortalikta corap yahut bir kiyafet görmeyi sevmem ama bu bizim evde cok var, esim sagolsun :)Bende kötü bir ev hanimi olarak toplamam ve öylece odaya birakirim o kendi bir süre sonra ya toplar ya da kirli sepetine atar.

Evde cöp sevmem, cöpler günlük atilmali! Bu görevide ben üstlenmem, evde cöpü erkek atmaliymis gibi gelir bana ve esimin eline veririm hep.

Evde fazlalik esya yigini sevmem, esyalar evi kapatmamali, daraltmamali. Suanda evim tam istedigim gibi degil ama cokta yiginti seklinde degil.

Kirli lavabolari sevmem, bembeyaz olunca daha bir icim rahat olur.

Tuvalet temizlemeyi sevmesemde önemli oldugundan elimden geleni yapalrim :) Ayrica tuvalet mis gibi kokmali, bir sürü koku..vs seyler koyarim.

Sonbahar ve kis aylarinda balkonun cok pislenmesini sevmem, temizlemesinide.Balkon temizligini daha cok yazin yaparim, kullanmiyoruz yaz mevsimi disinda cünkü.

Bulasik makinasina kirlileri yerlestirmesini ve yikandiktan sonra geri yerlestirmesini sevmem. Elimde yikamak daha iyi bu isleri yapmaktansa ama yinede elimde yikamiyorum.

Evimdeki camasir makinasini sevmiyorum, durmadan su aliyor ve bozuk, zaten kullanmiyorum evden yollanilacak kendisi yakinda, binanin camasirhanesinde yikiyorum cünkü ben 15 günde bir.

Misafirim olunca onun yaninda birsey hazirlamayi sevmem.
Mümkünse hersey hazirlanmis olacak misafir gelene dek ve misafirle vakit gecirilecek o varken.
Evime gelenlerin rahat olmasini isterim.

Oturma odasindaki lambayi sevmiyorum, özellikle sorduk ve en beyaz isikli lambayi aldik güya ama gene sarimsi isigi ve istedigim gibi cam gibi beyaz isik yapmiyor, mum isiginda gibi oturuyoruz, 5 ampül var lambada ama neye yarar. Bembeyaz isik istiyorum ben yaaaa...

Kapilarimin beyaz olmasini sevmiyorum, en ufak bir seyden leke oluyorlar, kizimin el izlerini silmeye yetisemiyorum.

Simdilik aklima bunlar geldi, aslinda eminim daha cok sey vardir!

Bende "Gülücüklerim Benim , Nevbahar01 ve Ayse Gelin(blogu bozuk cikiyor bende ama!) hadi sira sizde" diyorum :)

10 comments

Sevmediğin her şey temizlikle alakalı, tüm evli-çocuklu bayanlarda var sanırım bu. Sende tek bi fark var ama dağınıklık rahatsız ediyor ama toplamak için uğraşmıyorsun=) Bana kendimi hatırlattın bi an =D
^^
Ve ayıp! Seni kınıyorum. Biz küresel ısınma deyip mümkün olduğunca az ışık, su, plastik vs. kullanalım siz 5 ampul kullanın. Cıx cıx cıx gerçekten hiç yakıştıramadım. =S

bir de evindeki sevdiklerini yazsana

sevmediğim benim de oğlumun odasında yerlere attığı çorapları

kapıda çıkarılan ve bir türlü ayakkabılığa girmeyen ayakkabılar :))
daha çoktur sanırım düşündükçe çıkıyor

iyi günler

senin sevmediğin şeyleri aslında bende sevmiyorum, sen yazdıktan sonra yazmakta işime gelmedi :)))

bana yorum yazdığına pişman olmadığına çok sevindim :))

Yazıyı okurken ana ben mi yazdım bunu nedir dedim :)) çamaşır mak ve kapılar hariç tıpkısının aynısı :)) yay'ım ben yay gelemem çok darlığa ama kısa zamanda çok iş yaparım. Yaptığım birkaç gün kalsın isterim. Bak şu toz konusunda sana bir fikir vereyim ama bulabilirmisin oralarda bilmiyorum. AMWAY'in LOC genel temizleyicisi var. Bir camsil şişesine azıcık sulandırıp bununla toz almıyorsun. Normalde 3 günde tozdan görünmez olan mobilyalarda bu durum 1 haftaya çıkıyor. Ben kullanıyorum ve siyah mobilyalarda süper işe yarıyor. Temin edemezsen daha önce yazmıştım kardeşim VİYANA'da yaşıyor diye.
Haber et bana,
onunla göndereyim sana :)
Ben ciddiyim... Cümledeki kafiyeye güldüm sadece...

9/10/08

ben çok dzüenli tertipli ama bi o akadarda pisim snaırım :D o da nası oluo bilion mu herşey derli toplu düzen mükemmel dolap içleri,çekmeceler her yer,süpürge de tutarım ama gel gelelim toz almayı sevmiyorum annem saolsun yapıo ama bizim odayı elletmiom kitaplığa dokununca biraz toz olabilio parmak :D:D:D sevmiom yaa ee ortalık toplu olsada toz oluncaa aa pis kız oluyom düzeni gören yok tabi neyse evelnince evim mis gibi olcak ama şimdi odamı mok götürdüğü oluo bazen :D

NOT:Ya Ayşenin sayfa bende hiç açılmıyor sayfa bembeyaz ben ona ulaşamıyorum blogcusuna gittim yorum yazdım onu da görmüyo sen ulaşabiliosan ilet sayfasını ben göremiom belki de Ayşe gelir de burayı okurr gısss Asudenin anası sana ulaşamıyorum bennnn

Tesekkürler arkadaslar yorumlariniz icin.

Fulyacim Ayse'yi bende merak ettim umarim kisa sürede haber birakir bizlere.

Kalderavolkan cok sagol, ben bir arastiririm eminim buralardada buna benzer birsey vardirda benim haberim yoktur:)

Psikopat kedicik, bu 5 ampülde zaten enerji tasarrufu özellikli ondan belki böyle iyi isik vermiyorlar. Biz genelde ampülleri alirken enerji tasarruflu olmasina bakariz, normal 5 ampül olsa sanirim durulmaz isiktan :D

Mavianne evet sevdiklerimide yazsam bir ara iyi olur evime duydugum sevgimide ortaya cikarmis olurum:)

Haccecan herzaman beklerim :)

Hepinize sevgilerimle:)

maşallah hamarat becerikli temiz titiz tam bir ev hanımı profilini çiziktirmişsin ablam :D şu toz olayını yok etmeyi en azından minimuma indirmeyi bir ara yaşama amacım haline getirmiştim :P ama imkanı yok baş olmuyor denenmedik bez ve deterjan çeşidi kalmadı ama hiç birşey kesmiyor toz denen mereti :( belli günlerde silip diğer günlerde onlarla yaşamaya alışmak lazım çünkü silindikten 5 dk sonra bile orada olduklarını biliyor insan :/

Burdayım ki.
Şablon düzenleyecem derken hepsini kaybettim. Sayfam acılmıyor. Yardım bekliyorum :(

gördüm ve yazdım bile:)

Adsız
23/10/10

adsiz derken adim var,kisaca nisa
:O okurken kendimi gülmekten alamadim ya :)
ilini okuyorum ,aa benim gibi biri daha diyorum, ikincisini okuyorum, aa yine ben , ücüncüsünü okuyorum bende böyleyim diyorum, dördüncüsünü :kahkaya devam ,aynen tek temizlikle sorunu olan ben degilmisim diyorum ...
icim rahatladi ben kendimi tek sanirdim, yerdeki lekeler, toz, tuvalet temizlemeyi sevmeme,oturma odamdaki lambayi sevmem :) demekki herkezde var ayni dertler

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top