16

FiLM a$eRiYoRuM :)

Bu aralar film izleme isteklerim artti, beni bayagi dinlendirdigini en azindan günlük yasamdan, herseyden alip götürdügünü farkettim, sanki bir rüya görür gibi film bitince uyaniyorum :)
Bazen filmdeki herhangi karakterin yerine kendimi koyarim.
O hüzünlü sahnelerde bogazim dügüm dügüm olur, yanimda birileri varsa aglayamamda rahatca, kimse yoksa sular seller dökülür :D Bana drama izlemek yasaklanmali aslinda:)
Bu aralar yine 3 güzel film izledim. Sirayla sizlerle paylasayim yorumlarimi;

Beyaz Melek
Gayet güzel, ders verici bir filmdi. Izlerken insan yaslilara karsi daha hassas olmasi gerektigini daha iyi anliyor. Ayrica bizim kültürümüzde kalabalik aileler vardi önceden ama artik herkes kücük aile kuruyor belirli sebeplerden...Kalabalik ailenin nasil birbirine kenetli oldugunu gösteriyor filmde insana, bazilarininsa o kadar cevresi olmasina ragmen ne kadar yalniz oldugunu...Askin yasinin olmadigini ve önemini...ee gerisinide izleyin derim!
Kabadayi
Icimin burkuldugu zaman zaman gerildigim bir filmdi. Ortada sadece bir kiz var ve onu seven iki erkek. Bir kiz icin herseyi göze alan bir psikopat...Ve oglu icin herseyi feda edebilecek bir baba!
Kesinlikle cok basarili bir Türk filmiydi!
Die Insel ( Ada )
Bu filmi birkac kez izlememe ragmen gecen gün gene izledim. Bu tarz konusu ilginc filmleri severim ama hepsini degil, bazilari cidden cok abartili seyler oluyor.Bir Clonun kendini cözmesi ve gercekleri aciga cikarmasi, normal yasamaya dogru gidisi...Izlemeyenlere siddetle tavsiye edilir, özellikle Science Fiction tarzi film severlere.
Iyi seyirler

16 comments

Adsız
19/10/08

kabadayıyı izledim canım ben de çok başarılı buldum...banim de olur bazen film aşerdiğim anlar...diğer iki filmi de izlemeye çalışacağım...paylaşım için sağol...sevgiler...öptüm sizi...

19/10/08

Filmler insanı alıp götürüyor gerçekten, ben ayrıca kitap okurken de böyle olurum. Ben de okuduğum kitapları ve seyrettiğim filmleri yazmak istiyorum ama bir yandan da gözüm yemiyor. Dizileri bile 3 yazıda zor bitirmiştim, sonradan farkettim ki eksikler de varmış. Bu filmleri izlemedim ben, genelde daha seçici oluyoruz. Belki fırsat bulursam izlerim.

Adsız
19/10/08

baştan ikisi değilde düngece bizde izledik adayı kardişle çok hareketli ve yorucu buldum doğrusu normalde dövüşlü vurdulu kırdılı filmleri severim ama içinde japonlar olursaymış meğer :D evet konusu baya enteresandı :)

film izlemek en çok sevdiğim şeydir.beyaz melek hariç iki filmi izledim.
benim bloğumda bol bol film seçeneği bulabilirsiniz.

19/10/08

Ben de bir filmi çok beğenmişsem fena kaptırırım.Ama çok beğendiğim filme herzaman rastlamıyorum. En son seyrettiğim ve hala hiç aklımdan çıkmayan DUVAK filmini mutlaka seyret.Naomi Wats o filmde çocuklarının babasına aşık olmuş.Filmde yasak aşkıydı.

Adsız
19/10/08

bende şu sıralar aynı senin gibiyim film izlemyei özellikle sinemaya gitmeyi çok istiyorum.ama oğluşumu kimselere bırakamıyorum.eşimle şöyle sinema keyfi yapmayalı çok oldu.

beyaz meleği ben sinemada izlemiştim ve zannedersem sinemada izlediğim son filmde o oldu:))hakikaten çok güzel bir filmdi...

biolog77

çok duygusal filmleri izleyemiyorum..neşeli eğlenceli bol eğlenceli tercihim...sevgiler

Adsız
20/10/08

Dönem dönem ben de film krizine girer peş peşe izlerim. İzlenesi tavsiyeleri de bir kenara not alır bir başka krizi beklerim :)
kabadayıyı bende izlemiştim güzel film. beyaz melek'i sinemada izlemeyi çok istemiştim ama kuzulardan vakit ayıramadım açıkcası. Şimdi listemde.

20/10/08

filmler seninde dediğin gbi içine çekiyor insanı ve izlediğin süre zarfında sıkıntılarını felan unutuyosun,1 ve ikinci önerdiklerini seyretmedim henüz,ama ada'yı bende çok beğendim diyebilirim:)

20/10/08

Ben de sinema filmi izleme keyfini yazık ki sinema salonları yerine bilgisayarda ya da DVD'de seyrederek yaşamaya çalışıyorum. Film izlerken aynı anda pek çok duyguyu yaşayabiliyor insan, Acı, hüzün, aşk ve dahası.

Sevgiler...

Ben de Beyaz Melek filmini seyretmiştim ve çok beğenmiştim, hatta çoookkk ağlamıştım, ibretlik bir film Allah bizleri yaşlılığımızda da sevdiklerimizden ayırmasın, bizleri onlara yük etmesin.

20/10/08

beyaz melek çok güzel gerçekten yaa uff hepsine tek tek yorum yazıcam ama vaktim kısıtlı kendinee iyi bakk :D

ada filmini ilk olarak sinemada izlemişitm ve bayılmıştım...
o zaman saan bir tavsiye izleidn mi bilmiyorum ama ne kadar izlesemde bıkmadığım bir film benim için Şeytan Marka Giyer bayılırımmmmm

Adsız
21/10/08

Bu aralar bende kendimi filme verdim :) blogta paylaşıcam ilerde :D beyaz melek ve kabadayı izlemek istediklerim arasına girdi sende görünce :)

21/10/08

Beyaz Melek..izlemek istiyorum...

22/10/08

Ada'yi izlemedim sadece.

Diger ikisi gercekten cok guzel...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top