12

Karikatürden Hatirladiklarim

Bu karikatürü görünce iki sey aklima geldi.

Ilki okulda herkes bir kola bagliydi, bende kütüphanecilik koluydum sanirim (eminde degilim).

Ikinciside dantellerin hayatimizdaki yeri ne durumda diye düsündüm, suan ben evimde hic dantelden birsey kullanmiyorum mesela. Ceyizimden var güzel seyler ama fazlalik görüyorum, ayrica kizim nasilsa onlari yerinde birakmayacak ne diye kendime stres edeyim onlari kirlenecek ..vs bilmem ne diye. Genclerin evinde yakistiramiyorum ben dantel türlerini ama yaslilarin evinde güzel olurdu gittigimiz zamanlar geleneksel bir evle karsilasmak.

Siz ne fikirdesiniz?

12 comments

ilkokulda bende temizlik koluydum :))) sınıfın başkandan sonra en yüksek mertebesiydi. çok büyük faidelerini gördüm derslerden epey yırtardık.:))

Kelebekcim, benim de dantellerim çeyizlerim dolaplarda tıkılmış duruyor, bir çoğnu fuzuli buluyorum, ama ben danteli kumaşla birlikte seviyorum, mesela pike takımlarına dantel geçirmek, ara danteli gibi,

Bende kitaplık/kütüphane koluydum. ayda bir falan tüm gün kütüphanede nöbet tutulur derse girilmezdi, ondan seçmiştim. Bide kitapları çok severim =D
^^^^
Bende dantel sevmiyorum, birkaç sene önce ÇEYİZİMİZE dantel ören anneme yapma boşuna emeğine yazık demiştim de kızmıştı. Ama artık kendiside dantel kullanmıyor =)

14/10/08

Danteli bende evimde kullanmıyorum, bekar evi sonuçta :D
Evlensemde kullanmayı düşünmüyorum, fuzuli, ama dantel yapmak bayanlar için bir terapi..
Yapmıyorum ama yapanlar öyle söylüyor, ordan biliyorum :D

14/10/08

ilkokuldayken temizlik kolu yangın kolu kitaplık kolu diye biçok kolu oldum sanırım,ama hiçbişey yapmamış olmalıyımki hatırlamıyorum şimdi o zamanları:D
bu dantel mevzuunda çok dertliyim aslında,evimde olmasını ayrıntı buluyorum ve bende sermeyi sevmiyorum,kullanmıyorumda,hobi olarak haticeninde dediği gibi terepi etkisi varsa yapılabilir,ama gece gündüz,sağlığımıza ve zamanımıza yazık(yani kendi adıma,ben pek sevmiyorumda yapmasını,annem zorla yaptırırdı bekarken:D)şimdi allı pullu çok cici şeyler var,öyle her yere bi örtü örtmeden tadında bırakarak bir iki şey serilebilir(masa örtüsü gibi..)ay çokmu konuştum dersin kelebeğim:)) neyse,bu meselede konuşmaya ihtiyacım varmış demekki:D,
a.e.ol,arkadaşım,,

14/10/08

Belki de yaşça sizden büyük olduğumdan mıdır nedir ben dantelleri severim.Çok abartmadıkça birkaç parça dantel eve sıcaklık katıp bir yaşanmışlık duygusu verir.

ah kelebeğim , bir sandık dolusu dantelim var , me olacak onlar. Yeniden modernize etmeyi düşünüyorum mesela çarşaf kenarlarını pike lerin ağız kısmına dikmeyi düşündüm. Kızlar asla dantel kullamnayız diyorlar. Ama şimdilerde yabancı sitelerde bile rastlamaya başladım yeniden . Sevgiler sana

bende hep sağlık ve temizlik kolu olurdum yahu :/ bir ara gezi koluda olduğumu hatırlıyorum ama hiç birinde de pek faaliyet görmedim di :D

ben bi ara sınıf başkanı oldum ama istifa ettim :)) müzik ve resim kolu tam benlikti müziğe bayılırdım o yüzden hep o kolu ben kapardım.

dantel konusunda hemfikiriz canım bence de artık dantel lüzumsuz ancak özellikle bazı kişilerin dantellerini (tertemiz özenle örülmüş) ve bazı modelleri gördüğümde "kullanmayacak olsam da" içimin gitmesine engel olamıyorum :) danteli büyük maharet olarak görüyorum ve özenle dantel örenlere gerçekten saygı duyuyorum.

şeker ben ilkokulda 5 yıl boyunca temizlik koluydum senin karikatürünle hatırladım yaw. neden gerizekalı öğretmenim başka bi kolda herkesi denemedi de aynı kolda tuttu bilmiyorum. gerizekalı deyişime kızmayın zira hakediyor o. neyse konum öğretmenim değil de aklıma geldi bi kere daha gıcık oldum:)))))
bu arada ben de danteli sevmeyenlerdenim:))) zira ütülemesi yıkaması vs bir sürü derdi var. bi sürü el emeği göz nuru sanat eseri lakin hiç huzur vermiyor. sanat eserleri huzur vermeli stres yapmamalı iyisi mi ne yapmak ne kullanmak bana göre değil:)) zaten hiç bir zaman öğrenmedim bilmiyorum ablamı annem sürekli dürterdi boş durma tığla diye o zamanalr karar aldım öğrenmemeye, öğrenirsem bana da aynı muamele yapılcaktı da:)
sayende gülümsedim anımsadım sağol, var ol...

Ay bu karikatürün bir benzeri benim sınıfımda.
Kızın annesi piyasada yok yengesiyle kalıyor, sanırım yenge ona fazla iş yüklüyor.
Kadın gibi olmuş çocuk.
Yazı tahtasını normal silgiyle siliyor selpakla siliyor o da kesmeyince ıslak mendille siliyor.

Temizlik kulübündeydi baktım abarttıkça abartıyor değiştirdim ama o bu işlerden zevk alır hale gelmiş kendini tutamıyor.

Dantel mevzuuna hayranım.
Ev hanımlarının kendini ifade alanı bence.
Ve kendi içinde matematksel bir sistemi mantığı var.
Sanatsal bir ruhu var.
Artık günümüzde hızlı hayatta yeri olmasa da ben çok beğenen biriyim.
Fırsatım olduğu zamanlarda harika işler yapmışlığımda var.

sevgiler

16/10/08

Dantel kullanmayı sevmiyorum ama iş olarak veya can sıkıntısından yaptığım oluyordu daha gençken. Şimdi de kermeslerimiz oluyor. Sadece onun için yapıyorum.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top