10

Uzaktaki Anılar (A Walk To Remember)

Izledigim filmler hakkinda pek yazmiyorum, bugece yazasim geldi.
Ben cok duygusal bir insanim, ee bu demek oluyorki cabuk aglarim filmlerde.

Az öncede agladim yine bu filmi izlerken.

Ask insani böyle degistirebilir bencede...
O sacma sapan islerle ugrasan zengin cocugu melek gibi oldu adeta, kizin hayatta yapmak istedigi herseyi yaptirdi ona.
Ask ; " göremiyorum ama hissediyorum ".
Türk filmi gibi ama konusu, daha yogun etki birakiyor sanki, ayrica daha romantik ve gercekci.

Tek basina ask filmi izlemekte kötü yaa...Esime asik oldugum zamanlari hatirladim, o duygular yok artik, yani o zamanin yeri baskaydi!

Hicbir zaman eskisi gibi olmayacak biliyorum bazi seyler...
Ama ben o aski görmek istiyorum, özlüyorum :(
.....
Neyse siz izleyin bu filmi, buyrun LINK.

10 comments

merhaba renk kattın kara sayfama... umarım grşrz bundan sonrada... sevgiler

Canım bende nerde aşklı bişiler görsem gözlerim dolar, hayallere dalarım .. Film güzele benziyor. Ama ben pcden izleyemem cunku bizim net sınırlıymış. :(

bu tür duygusal filmler de olmasa bu kadınların gazını kim alırdı daha bilemiyorum :)) resmen yapmak / yaşamak isteyip de yapamadığımız / yaşayamadığımız şeyleri filmdeki esas kız yaşıyor diye rahatlama duyuyoruz sanki biz yapmışız ya da yaşamışız gibi :)) çok psikolojik bi yorum oldu sanırım :pPp

12/10/08

Mutlu bir hafta geçirmeniz dileğiyle...

12/10/08

inş aşkınızın eski tadı yerine gelir üzülme sakın haaa

bu günlerde hiç duygusal film izlememem lazım :( kendim baya duygusalım zati .korku filmi falan paklar beni anca.

12/10/08

duygusal film izleyip, ağlamak istiyorummm...

Evlilik aşkı öldürmese de bayıltıyor bence.

Eski günleri özleyenlerden biriyim ben de zaman zaman.

mbati( dilanurun dayisi ) :)
12/10/08

bende bu filmi 4 sene önce izlemiştim. güzeldi bayağı ... hatta filmi izledikten sonra mandy moore un kasedini indirmiştim :) izlemeyenlere tavsiye ederim . hatta bunu izleyip de beğenenler için aşağıdaki filmleri de mutlaka tavsiye ederim
- my sassy girl ( orjinali yani kore versiyonu )
-kefaret ( attonoment )
-becoming jane

Duygusal filmlerden bu ara ben de uzak durmalıyım ama (seninle aynı dertten sebep) öyle güzel anlatmışsın ki hemen izlemeye başlıyorum.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top