11

Konya'dan Haber Vaaar :)


Ayse'cim mektubunu aldim ve cok tesekkür ediyorum gül resimleriyle dolu güzel mektubun icin, aslinda cok sevinemedim aldigim gün; tam postalarimi aldim merdivenden ciktim ve hirsizin evimize girdigini ögrendim i$te!
Bir süre sonra evden ciktim, az hava alayim hemde mektubunu okuyayim diye, cok iyi geldi mektubun o anda.
Asudeyle tokaya verdiginiz isimler beni cok sevindirdi :)
Asude az daha büyüsün Dilanur ablasiyla tanistiririm onu MSN'den falan :P
Düsünsene cocuklarimizinda birbirleriyle yazistiklarini ileride, ne güzel :)

Biliyor musun kendime bir kutu alicam ve bunu mektup kutusu yapicam...
Yani bundan sonra devami gelecege benziyor mektuplasmalarin :)
Yeni arkaslarda katilabilir bu mektup yazma kampanyasina :)

11 comments

Adsız
8/11/08

ne güzel moral olmuş sana gelin ayşenin mektubu...çok sevindim cnm...

8/11/08

bende istiyorum bende bende :) adresini atsana bana maille :)

8/11/08

Cok gecmis olsun ceyda'cim simdi okudum ben ,Allah'im Allah'im nasil insanlar bunlar ya .
Benimde en cok korktugum seydir evde onceden hic yalniz kalamiyordum hele bu eve ilk tasindigimizda hep esimle girip cikiyordum simdi yeni,yeni alsitim.
gerci cok sukur bralarda bise olmuyor ama insan yinedetedirgin oluyor.
Cok sukurki size bise olmamis olan mala olsun caniniz sagolsun .
Icini ferah tut bir daha olmaz insaallah Allah'in izniyle.

canım geçmiş olsun,önemli olan size bi zarar gelmesin.mal canın yongası tabi ama önce can nese şeker tekrar geçmiş olsun...

8/11/08

bende bende :) mektub gondermek ıstıyorum sana ve cıcı kızına
zehra teyzesı olarak ve tabı almakda ıstıyorumm:)))

Adsız
8/11/08

08.11.2008 00:28
çiLekLisüt dedi ki...
bende istiyorum bende bende :) adresini atsana bana maille :)

ayneeeen :))

8/11/08

Çok geömiş olsun Ceyda... Allah bir daha yaşatmasın böyle bir olayı..

Dediğin gibi ya sen ve bebiş evdeyken olsaydı.. Bu olayda bile şükredecek ne büyük bir yön var.. Allah korumuş gerçekten..

Adsız
8/11/08

Ya Ayşe mektıp yasmadı :( unuttu galiba kız benim mektıbı :'(

8/11/08

ne güzel oluyor değil mi blogdan tanıştığın birileri ile görüşmek, bambaşka bir şey.

AAaa çok sevidniiim :D birazsda utanıyorum. 1 ay önce yazdıgım mektubu yazdıktan nerdeyse tam 1 hafta sonra verdim eşime göndersin diye, birde postada bu kadar oyalanaınca aradan 1 ay gecmiş oldu ama lsun. Bu seferlik böyle olsun. Ben senin gibi ciiler göndermeyi çok istedim ama avrupadaki gibi kolay ve ucuz degilmiş malesef ama bu daha ilk mektup inşallah geriside gelicek. Ben hem yazarken hem okurken çok mutlu oluyorum :)

Fulyanaaa seninkide gelmiş olmalı ama, ikisini aynı anda göndermiş olmalı eşim. Yarın birgün mutlaka gelir vallaaaaa. :(

10/11/08

mektuplaşmanın yeri apayrı diye düşünmüşümdür her zaman,bir mektup kutum bile vardır hatta:D eğer bu mektuplaşmalarınıza benide dahil etmek istersen çok sevinirim,yani sana mektup göndermek vede güzel güsel yazdığın mektuplardan bende almak isterim:D
çilekli sütün dediği gibi bende istiyorum bende:D
adresini maille,yada bana bırakacağın bir yorumla yazabilirsin(okuyup yayınlamam)
öpüyorum canım sevgiler,,

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top