15

MiniGurumi...o da neymis?

Ben gecenin bu vakti aniden böyle bir blog acmak istedim...
Aslinda cok kez bu girisimde bulunmustum ama geri adim atmistim hep, yani vakit ayiramamaktan korktugumdan belkide...

Ikinci bir blog olarak Amigurumilerime özel bir sayfa hazirlamak istedim.

Örgü severlerle oradan daha yakin görüsebiliriz sadece bu alanda, özel olsun istedim :)

( Baktim yapamiyorum hic belli olmaz kapatirim :D )
BLog ismine gelince, bu oyuncaklar genelde kücük oldugundan, Mini geldi aklima, ee bu teknikte Amigurumi ikisinin sentezi oldu yani isim.

Birde bende sevgili Hamarat Anne gibi yaptiklarima isim vermek istiyorum.

MiNiX
Bu da benim oyuncaklarimin genel markasi olsun, hadi hayirli ugurlu olsun, (sanki dükkan actim :D )
Ayy az daha linki unutuyordum :)


15 comments

29/11/08

hayırlı olsun yeni siteniz başarılar dilerim...

29/11/08

Hayırlı uğurlu olsun.Hemen bir bakayım..

Adsız
29/11/08

Hayırlı olsun ikinci blogun. Ben de aynı sevdayla başladım keyfimceme, şimdi daha bir içimi döker oldum çok kıymetlendi ikisine de, her ikisine de yazıyorum... hatta alttan alttan wordpressdeki bloguma da arada yazıyorum, ama o gizem rast gelenler görsün orası aşikar degil :)

yeni bloğunuz hayırlı olsun.

30/11/08

hani açılmadı nazar mı değdi acep

girdim baktım.çok güzeldi..gör bak bakalım iki bloğu idare etmek ne zormuş !! hayırlı olsun..

Adsız
30/11/08

çok hoş bir düşünce teması yerleşimi falanda çok uymuş :) devamlı takipçilerinden biri olacağıma emin olabilirsin bayılıyorum örgü oyuncaklarına.

30/11/08

Hayırlı olsun canım.. Başarılar diliyorum şimdiden.. Bol kazançlar :))

1/12/08

walla iyi bi fikir lmuş,hayırlı olsun devamı gelsin inş. güsel oyuncaklarının:)

Hemen ziyaret ettim,çok sevimliler zaten böyle oyuncak türü şeylere bayılırım hele el emeği olunca ortaya çok hoş şeyler çıkmış,umarım diğer blogunda bunun kadar başarılı olur.Ben çok beğendim,hayırlı olsun.

güle güle otur yeni sitende :)))
hemen gidip bakayım

1/12/08

hayırlı olsun ceydacım, yakışır sana, sevgiler

hayırlı olsun başarılar dilerim fakat birşey sormak istiyorum.
bloga baktım fakat nisan temmuz ağustos aylarına ait görünüyor yazılar.bilinçli mi yaptınız tarihleri yoksa zaten mevcut bir blogu yeni mi duyurdunuz?

minigurumi iyi bir isim ve marka olamaya aday,kulağa hoş geliyor...

Arkadaslar cok tesekkürler, insallah cok güzel örgüler yayinlarim, paylasirim sizlerle :)
Kuaybecim satis icin acmadim ben orayi, iyi kazanclar demissinde.
Ama aslinda düsündügüm olmustu , kizima yeni yaptigim oyuncaklari kullanma oraninin azaldigini gördükce özellikle, simdi evde cok olunca oyuncak yenileri birkac günde degerini kaybeder oldu :D
O nedenle belki satis yapsam en azindan denemis olurum, bakalim nasil oluyormus satis duygusu ve baskalari icin üretmek :)

Hülya tesekkürler, evet bende bu minigurumi ismini cok sevdim, yani ilk aklima geldiginde iste bu isim cok güzel dedim ve blogu acmam sart oldu o an :D
Tarihler oyuncaklari yaptigim tarihler, aynen eklemek istedim.
Bu blogdan gecirdim onlari, daha gececek olanlarda var, aslinda hic tarih eklemesem daha iyi olur, yani günlük degil sonucta tarihin cok bir önemi yok orada.Bu arada seni ilk kez gördüm blogunda sevindim, senin blogunu cok severek takip ediyorum, pozitif enerji depolayip cikiyorum :)

hayırlı ugurlu olsun ismi de guzel olmuş

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top