18

Mutlu musun?

EGER SEN DE, ALLAH’A iNANARAK;

* Hayatin güçlüklerine katlanabilecek kadar iNANÇ,

* Gelecegin daha iyi olacagina inanacak kadar ÜMiT,

* Dogru bildiklerin için mücadele edebilecek kadar CESARET,

* Topluma, ailene, Islam’a faydali olabilecek kadar SAGLIK,

* Ihtiyaçlarina yetebilecek, zekâtini verebilecek kadar PARA,

* Baskalarinin daima iyi yönlerini görebilecek GÖZ,

* Çevrenizdeki insanlara yardim eli uzatacak kadar CÖMERT,

* Insanlardan karsilik beklemeden yapabilecegin iYiLiK,

* Hayatin zorluklarina karsi hayati ve insanlari kusatacak SEVGi,

* Yastik kadar yumuþak ve rahat bir ViCDAN,

* Dili, belini, kalbini, keseni ve gözünü haramdan saklayabilecek iRADE,

* Gördüklerinin, duyduklarinin düzelmesini bekleyebilecek kadar SABIR,

* Günahlarini, noksanlarini itiraf edebilecek kadar FAZiLET,

* En kötü halinde bile Allah’ dan razi olabilecek kadar SÜKÜR varsa,

SEN MUTLUSUN !!!

18 comments

21/11/08

valla hepsi için evet diyorum çok mutluyum sabah sabah iyi geldi bunu okumak teşekkürler

21/11/08

Bunların hepsi tam olmasa da Çok mutluyum :))

21/11/08

Bunların hepsi tam olmasa da Çok mutluyum :))

21/11/08

sana sukurler olsun rabbım :)
ellerıne saglık canım cok guzel bır yazıydı

21/11/08

Mutluyuzda üzerimizdeki bu karamsarlık ve umutsuzluk neden?

bunların bende hep olmasını ve mutlu olmayı diliyorum Allah'tan. herkes için tabi ki de...

Adsız
21/11/08

azıcık ucundan galiba :))

Adsız
21/11/08

merhaba internete girdiğim kısa süre zarfında her zaman senin bloga bakmayıda ihmal etmiyorum fakat yorum yazamıyorum. Neyse Allah'a emanet ol. MELEK

Adsız
21/11/08

bazıları var pek çoğu şuan için yok ama hamdolsun ben gene mutluym bu krize inat mutluyum:)))))

çok şükür :)

ya bi tek sabır yok ben de. Bir de ülkem de işler biraz yoluna girse çok daha mutlu olucam. Bu kadar sorunun yaşandığı bir ülkede yaşarken mutlu olabilmek çok zor be kelebeğim

Adsız
22/11/08

Pek çoğu sabırszılık ve çalışmadığım için paramı bi abşakasıyla paylaşam,zekat dışındaki hemen ehmen ehrşey uyuyor zaten mutlu bi insanım herşeye şükredecek kadar mutluyum boşuan Fulyanna demiyorum kendime :) güzel bi yazıydı ve benim için çok anlamıydı şu sıra

evet çok şükür diyorum bende....sahip olmak istediğim şeylerden önce, elimde sahip olduklarımı düşünürüm ...yazın içinde ellerine sağlık diyorum....

çok beğendim..teşekkürler..

Şekerim yazılarını çok ilginç buluyorum, beğeniyorum.

Ama çoğunlukla yorum yazamıyorum.
Yorum bölümünü çözemiyorum bazen aceleyle.

Yorum alttaki posta mı ait üstekine mi bilemiyorum. Altta bi çizgi varya. Ve çoğunlukla arada derede yorum yazdığımdan aceleyle okuyup geçmek durumunda oluyorum.

Alttaki yazın çok hoş.

Evlilik.
Ben dört başı mahmur bir sevda görmedim. Yani ağrısız pamuk şekeri yemek belki ahirette mümkn olabilir.

Ama şu da bir gerçek bazılarının ağrısı az şekeri çok, bazılarının şekeri az ağrısı çok. Bu biraz kader, biraz şans, biraz azim....

Evlilik zor sanaat hasılı.

23/11/08

Allahımıza çok şükürler olsun

24/11/08

ne iyi geldi bu yaziyi okumak, sagolasin...

Sana, bana ve herkese kocaman mutluluklar dilerim....

24/11/08

mutluluğumuzun önündeki engel yine bizim insani zaaflarımız diye düşünüyorum,yani özentilerimiz,aslında sahip olamadıklarımızın sıkıntısı,bazen düşünüyorum,eskiden insanların buzdolabı yoktu mesela,e yemeklerini nereye koyuyorlardı böyle alınca felan,sonra düşünüyorumda bizim gibi yediklerinde önlerinde yemedikleri arkalarında 99 çeşit şeye sahip değillerdiki,bi çorba kaynatıp belki oturuyorlardı sofraya,kanaat sahibi olmayı unuttuk sanırım bizler,nefizlerimizin gözü aç ve bundandır ya mutsuz oluyoruz yada nedenini bilmediğimiz bir sıkıntı var üzerimizde,Rabbim bana ve tüm inananlara gönül huzuruve devamındada iki dünya mutluluğu versin inş.(bu arada sana mektup yazdım dilimin döndüğünce kusurlu cümlelerimle ama soyadını bilmediğimden yollayamadım bugün:D yazarsan sevinirim,sevgiler canım,,

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top