16

Ne Dönemmis Bee!

Kizim büyümeye hizla devam ediyor :)
Suan ben bunlari yazarken o yine hasta, öksürük ve atesi var biraz.
Kresten birinden gectiginede eminim, cocuklardan bazilari hapsiriyordu bol bol kizimi birakirkenleri...
Ben hastayken götürmüyorum ki baska cocuklara gecmesin diye ama herkes bilincli degil! Benimde mecbur birakmam gerekiyor ama birini buluyorum hastaysa ve evde birakiyorum kizimi!
Neyse konum bu degildi, biraz onun gelisiminden yazmak istiyorum cok oldu yine...
Bazi blogcu arkadaslardanda okuyunca normal bir dönemdeyiz diyorum, hani bu 2 yas sonrasi dönemi cocuklar tuhaf oluyorya ergenlikteki gibi :)

Kizimda bayagi asabi ve yabani mi desem, yani insanlarin en ufak seyine kizabilir bazen sevmek isteseler bile. Bazen kizinca agzini acip "hrrrr" sesler cikarip kükrüyor resmen aslan gibi :D
Sinirlendigini gösteriyor güyaaa!

Bazen birseyi yapamazsa, sapkasini takamazsa mesela hirliyor ve eline alip isiriyor onu :D
"Allaaah, bu kiz simdi böyleyse büyüyünce nasil olur" diyede bayagi telaslaniyorum yani!

Bu aralar bana daha yakin sanki, kucagimda oturmayi seviyor.
Hic kucak cocugu olmadi kendiside, yani yapmadik, kucagimiza almadik alismasin diye.
Tv bakarken falan oturuyor ve yumusuyor kucagimda :D
Benimde cok hosuma gidiyor tabi kucagimda onun dagilmis erimis hali :D

Ben az kaslarim catik olsa, yahut kizgin olsam, " Anne üzüüülmee" diye söyleniyor bana.

Bazen gelip pat diyede vuruyor ve ben kiziyorum. Vurmak iyi degil diyede anlatiyorum ona ama bir anlik o da istemeden yapmis gibi oluyor sanki!

Kresteki arkadaslarinin isimlerini sayip duyuyor evde.
Birde sikayetlerini anlatiyor; " Bu bana bunu yapti, su sunu yapti ".
Bazi durumlarda nasil davranacagini bilmiyor, mesela biri biberonunu alsa icse, aniden geri almazda biraz düsünür diye düsünüyorum, yani "niye aldi, verecekmi" gibi!
Konusmalarindan, anlattiklarindan bunlari seziyorum.

Esimle sinemaya gidelim dedik bir gece, kayinvalidemle kalmak istemedi kizim, agladi diretti biraz, bende anlattim durdum kisa bir süre sonra gelecegimizi, bayagi bir süre sonra pes etti aglamadi. Babasinin gitmesine itirazi hic yokta, benden ayrilirken biraz sorunlar yasiyoruz kres haric, babaannesiyle babasiyla duracaksa falan.
Bensiz yapamiyor bu kiz ama en cokta beni yipratiyor, esyasi gibi kullaniyor!

Kestane cok seviyor bende bol bol yedirmeye calisiyorum hem evde yapip hem yollarda pismis satilanlardan...
Düzenli süt icmiyoruz, benim sucum biraz her aksam hazirlamiyorum, meyve sularina, papatya cayina cok aliskin, kizida bitki cayci yapicam bu gidisle :)

Almanca ögrendigi kelimeler var kresten ama Yugoslav bakicilarindan yugoslavcada ögreniyor maalesef! Evde nemo braje mi öyle birseyler deyip duruyor.
Ben almancayi güzel ögrenmesini istiyorum orada, kendi dilleriyle konusuyorlar demekki cocuklarla! Ilk firsatta cocugumu buradan alicam zatende!

Ahh Allah'im kizima uygun bir kres cikarsan karsima aklim onda kalmasa!

Cicekci önünden gectigimiz zaman babasindan hemen bir tane cicek almasini istiyor :) Babasida "ayni sana cekmis" diyor, bir bana bir ona aliyor, demet demet olmasada bize birer tanede yetiyor :)

Son zamanlarda saclarini cok tarar oldu bizim kiz :D Becerebilse birde... Benim saclarimi yapmak istiyor, oturuyorum haliya, kac tel sacim gidiyor kimbilir, acitmasa birde cok iyi olacakta, tokalari takiyor alirken sündürerek cekiyor bazen. Tokalarini yayiyor evin icine, hergün toka topluyorum, vermeyeyim diyorum ama illa istiyor!
Simdilik bu kadar olsun bakalim, daha neler neler vardirda yazacak, bu saatte ancak bu kadar gelir akla :)

16 comments

Adsız
9/11/08

bu bebişler pek bilmiş.biz küçükken böylemiyidk ya:)) benim oğlumda pek zıpır aman onlar iyi olsunda:))

kreşe hasta çouk getirem işini bugün komşumla konuştuk.biliyorsun benim oğlumda oyun grubundaki hasta bir çocuk yüzünden hastalandı ve bu konuda bu tarz anlayışsız annelere çok kızgınım.senin çocugun hastaysa neden okula gönderip öbür çocuklarıda risk altında bırakıyorsun.tabii aman başımdan gitsin birkaç saat rahat edeyim başkası ne yaşarsa yaşasın diye düşünüyorlardır kesin.ayy ben böyle saygısız insanlara deli oluyorum.

ceyda bu konuda çok doluyum daha yazarsam dilimin ayarı bozulcak:((

umarım gönlüne göre bir kreş bulursun..

reyhan

aysemmm
9/11/08

ahhh ahhh daha neler yapacak Ceydacım bekle senn:)) Ayşe bugün geçmiş kapalı pc nin başına...bana diyor ki sen şimdi benim kızım ol ve benden bişey iste...istedim ben de anne bana süt gettir dedim..Duymazdan geldi...Dedi ki sonra hadi şimdi ağla, annem benimle ilgilenmiyor de...dedim ben de dediklerini...Sonra dönüp bana dedi ki "kızım bi datta, iki datta isim var hemen verecem"...Geçen gün netten sınav giriş yerime bakmaya çalışıyordum...o ara geldi bişey istedi ben de ona "kızım bir saniye işim var azıcık hemen verecem"ayyy aynısını bana yaptı var ya gülsem mi ağlasam mı şaşırıp kaldım...Alem bunlar alemmm...Sizi öptük sevgiler...

9/11/08

en kısa zamanda düzelir sağlığına kavuşur inşş

hırsız girmiş çok üzüldümm ALLAH tekrarlatmasın inşşşş kendinize iyi bakınn :)

9/11/08

Geçmiş olsun:(Umarım gönlünüzce bir kreşe rastlarsınız:))Sevgiler:)))

ne güzel yazmışsın ceydacım su gibi okudum, bu dönemlerine 3 yaş sendromu deniliyor biliyorsun, biraz hırçın olmaları doğal, tabi yine bize iş düşüyor hep idare etmek lazım. karakteri oturuyor annesi olacak o kadar :) kreş işi gerçekten can sıkıcı umarım istediğin gibi bir yer bulabilirsin, kestaneleri okurken demek viyana da da var diye düşündüm, insan buradan bilemiyor tabi, orada ne olup olmadığını :)canım benim sana bu hesabımla yazdım ama anladın di mi kim olduğumu, bu hesapta adımı kullanmak istemedim çünkü, mutlu pazarlar diliyorum, sevgiler

Geçmiş olsun. Umarım enkısa zamanda iyilrşir.

9/11/08

canim kreslere dikkat benim yigenim canim cicim kuzum bitlenmisssshhhh - 4 cocukta bit cikmissshhh....amannn birde senin kizin var - saclari kestirmek gerek ;) dikkat dikkat yani :) kizin büyürken birde bitleri büyümesin :)

bizim yeğenlerde öyle saçımla oynamaya bayılırlar kız çocuğu işte seviyor böyle şeyleri :) o sinir durumu bizim ailede daha bebeklikten başlar ailenin her ferdi böyle imiş -sinirden yumruk sıkmalar dişlerini gıcırdatmalar filan- hepimizde agrefizdir zaten :/ senin kızda öyle olacağa benzer annesi :))

canlarım benim ya herşeylerimiz onlar.Her anlarını izlemek çok keyifli.Kızsalarda,kızdırsalarda başımızın tacları :))
Sinirli oldukları kesin ama bu dönemde..

9/11/08

yerım ben senın 2. yas donemını
oy oy yerım bebegımı ben canım benım cok sevıyorum senın bu kızını

9/11/08

Ceydacigim gecmis olsun,kizisin insallah daha iyidir...

Dilanur icin senin icine sinen ve kendisinin de cok sevecegi bir kresi en yakin zamanda bulursun insallah canim yaa..

Annesi bi de fotosunu ekleseydin de biz de bu yayamas kizi bi sevip opseydik be yaaa....

Bizim tatlıcadı da şubatta 2 yaşını bitirecek. Yazdıklarını okurken kaldinin halleri geldi gözümün önüne. Hemen hemen aynı :) Bizde de sinirlenmek 1-2 saniyelik çırpınma ve ağlama ile başgösteriyor. Sık sık da tekrarlanıyor. İstediği birşey verilmediğinde ise cadılık derecesinde inlemeler, ağlamalar. Pek nazlı pek :)

10/11/08

biz sizin geçtiğiniz dönemleri takip ettiğimiz için,sizin yaşadıklarınızı şu an bilemiyoruz ama şahsen sabırsızlıkla bekliyorum kızımla sizin gibi oynayabileceğimiz günleri:D
rahatsızlığı için geçmiş olsun diyorum canım ve kreş meselesinide en kısa zamanla olumlu bi şekilde halletmeni diliyorum inş.

benim kızlarda öğretmen ya, her gün başka bir çocuktan hastalık alıyorlar. Anneler hasta çocukları bile gönderiyorlar ookula hiç anlamıyorum valla. Öptüm seni sevgiler

11/11/08

Canım benim ya sinirli cadı ikizler sinirli olur :P ama umarım bu kız sinirsiz olur tatlı cadı bu ya maşallah ona annesi sütünü ver çocuğun hee :D

11/11/08

evett bende istiyoruum bukervana katılmayıı nişanımı sözümü atlatayım ilk işim önce fulyacııma sonrada hep aklımda olan sana mektub yazmakk :) tabii isterseekk

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top