19

Seni mor elbiseli $ey :)

Örgüyü özleyince bir taneyle yetinmek olmaz degil mi? :)
Bende o nedenle en son ördügüm biter bitmez bir baskasina basladim hemen.

Kizim bazen krese evden oyuncakta götürüyor ve en son yolda Bunny kaybolmus, farketmedik bile nerede düstügünü.
Onun yerini doldurmaz tabiki ama bende bu oyuncagi örme geregi duydum.
Yani ben bunu tavsan niyetiyle basladim ama sonradan ayicik yapayim derken sonuc kediye benzedi sanki :D
Neye niyet neye kismet :)

Gece bitirdim ki sabaha kizima sürpriz yaptim :)
Ismini Mavi$ koyduk, kendisi 17 cm, elbisesini illaki mor istedi, modayada uyumlu yani bu minik sey :D

Bakalim bir sonraki oyuncak ne olacak, cünkü benim örgülerimde plan olmuyor bazen basladigim seyi yapmiyorum gördügünüz gibi :) Planli öremiyorum, elimdeki tig nereye götürürse beni :P

Vaktim oldugunda birsey daha yapicam, sizlere yönelik :P
Merak edin azcik :)

19 comments

25/11/08

canım arkadasım bu o kadar guzel gorunuyor kı super olmus cokda sirin ellerıne saglık

25/11/08

çok cici olmuş ceydacım, aynı dediğin gibi, ben de başka şey başlayıp, ortaya farklı bir oyuncak çıktığı çok oluyor.çok güzel örmüşsün, sonraki örgünü çok merak ettim, bekliyorum,

Başlık süper :)
Güzel olmuş Ceyda :)

26/11/08

Ellerine sağlık. Minik çocuklar için bu ördüğünüz oyuncaklar hem zararsız,hem de çok şirin...

26/11/08

karışık bişi olmuş işte 3 ü 1 arada :)

çok şirin olmuş.Ufaklık çok mutlu olacak..Örgü de ben de öyleyim hep planladığımın dışına çıkarım ama iyi de olur :)yaratıcılık iyidir.

Çok tatlı olmuş canım, ellerine sağlık, kızın çok şanslı, senin gibii becerikli bir annesi olduğu için

26/11/08

çok güzel olmuş kulağını da bir parça mor örmüşsün hoş durmuş. güle güle oynasın kızın, kreşte başka çocuklar kıskanmıyor mu bu oyuncakları

26/11/08

ya yaptığın bu güsel şeyleri gördükçe canım hemen elime bi tığ alayım diyom,ama işyerinde olmuyo evde iki kere olmuyo:D yinede ileriye doğru bi tanecik olsun deniycem inş. içimde var yani,bu yaptığın mor elbiseli mavişse tek kelimeyle süper;)

26/11/08

maviş süper olmuş
çok şeker
öpücükler

26/11/08

ceyda kizinda cok zevki atlamamak lazim, mor elbise cok yakismis bu sevimli kedicige ;) iyi gunlerde oynasin prenses...

ohh kahve icer, kek de yermis ;) ellerine salik canim...

çok bal yaaa...
gene döktürmüşsün, elelrine yüreğine sağlık.
keşke benim de elimden böyle şeyler gelseydi. ama içsel bişey bu bende yok mazlesef:)
çok beğendim, yenisini merakla bekliyorum. sevgiyle kal...

kirpikleri bile var yaaa hehhe :D bende şaşkaza çoluk çocuğa karışırsam bu örneklerin hepsini çalacağım abla :D her hakkı mahfuz neyim değildir inşallah.

Hadi itiraf et Ceyda kızından daha fazla oynuyosun bu oyuncaklarla di miiii :))

26/11/08

:) yemekte mi yiyor buuuu :)

26/11/08

çok güzel olmuş ellerinize sağlık

27/11/08

Renkleri çok güzel olmuş çok şeker.

Çok şirin ya bence kediye değil ayıcığa benzemiş. fotoğrafları ayarlamanı da çok sevdik.

Bir kaç gündür readera bakamadık o yüzden yazını biraz önce 10m de farkedince geldim. Haydins in ve bizim son yazılarımızda olduğu gibi çalıntı meseleleri mide bulandırıcı bu günlerde. En çok da 10 marifetten gidiyor emekler. O yüzden tavsiyemiz 10marifette yayınladıklarına da emeğinin üzerine gelecek şekilde site ismini yazman. Biz bugün kafayı alıntıyla bozduk da o yüzden dikkatimizi çekenleri söylüyoruz, arkadaşlığımıza sığınarak.

Adsız
2/12/08

ÇOK YENİ ÜYELERDEN BİRİYİM. BU SİTEDE İLK DEFA MESAJ YAZIYORUM.OYUNCAK HARİKA BENDE KIZIMIN İSTEGİ ÜZERİNE BİR BEBEK ÖRMÜŞTÜM. RESMİNİ BENDE GÖNDERMEYE ÇALIŞIRIM PAYLAŞMAKTAN MUTLULUK DUYARIM UMARIM GÜZEL PAYLAŞIMLAR OLUR.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top