10

2008 Google'de en cok arananlar

2008 yilinda Google'da en cok yapilan aramalar nelermis merak ettim, baktim ve paylasmak istedim. Ayrica Avusturya sonuclarinada baktim onuda ekleyecegim.
Sonuclara bakilirsa Facebook gittikce ilerliyor, yani üye olmayan kimse kalmayacak sanirim ileride :S

Avusturya'dan en cok ülkenin baskenti ve kendi aranmasida ilginc geldi, gerci yabancilar cok o nedenle belkide. Avusturya'da hava durumu (Wetter) aranmasina ise sasmadim cünkü kendimde bakiyorum, burada havalar ani degisebiliyor, yani aniden yagmur simsek gelirse sasmiyoruz, ön hazirlik acisindan yagmur var gibiyse semsiye aliyorum yanima, kizim olali bakiyorum hava durumuna :)

Birde bir ülkenin en cok aradigi seyler ilgi alanlarini gösterir bence cogunlugun.

Eger sizde kendiniz herhangi bir ülkenin sonucunu merak ediyorsaniz buyrun buradan bakabilirsiniz.


Vee iste arama sonuclari:

Türkiye'de en popüler 10 arama :
facebook, oyun, mynet, youtube, oyunlar, msn, indir, tv, hürriyet ve haber.

Türkiye'de en hızlı yükselen aramalar:
hi5, facebook, key, netlog, sahibinden, dizi, kurtlar vadisi, kpss, oyunlar 1 ve vatan.


Avusturya'da en popüler 10 arama:
wien, youtube, österreich, wetter, Orf, Google, gmx, ebay, wikipedia, video.

Avusturya'da en hizli yükselen aramalar:
netlog, facebook, youtube, rapidshare, you tube, myspace, maps, studivz, spielen, wiki

10 comments

28/12/08

SEVGİLİ KELEBEK GİBİ,GÜZEL SÖZLERİNE TEŞEKKÜRLER.BEN NİNEYİM SİZ GENÇSİNİZ ÇOLUK ÇOCUK İŞ ÇOK BİZ İSE BİR NİNE BİR DEDE.BİR GÜN BİR BAKACAKSIN SEN DE DURMADAN EL İŞLERİ YAPIYORSUN,O ZAMAN ÖRGÜCÜ NİNE GELİR İNŞALLAH AKLINA İYİ SENELER.

BU KÖTÜ DÜNYADA NASIL İYİ SENELER GÖRECEKSEK.İNSANLAR YOK OLURKEN

28/12/08

bu faceboka üye olalı bir kaç ay oldu.Ama nedense pek sarmadı beni ve amacının dışında kullanılan bir sistem gibi geldi bana...herkes adeta foto yarışı ve nispet peşinde abuk sabuk yazılar yazıyorlar:(((

28/12/08

ben de bu listeyi bi yerde görmüştüm ama şu facebook u neden ararlar anlamış değilim

28/12/08

facebook bizim ülkemizde tavan yaptı gerçekten. çok ilginç.

ben kurtlar vadisi ilk 10un içindedir diye düşünmüştüm yazının başlığını görünce...

ayrıca,sevgili örgücü ninenin dünyanın kötü olduğu düşüncesine katılmıyorum.ben inanıyorum,beni ve hepimizi güzel günler bekliyor...tabi oturup beklemekle olmaz güzel günler için inanmak ve çalışmak gerekir diyede bir dipnot ekliyorum :)

sevgilerimle kelebek gibi...

Kelebek'im, o sapikca seyler ilk 10'un icinde degil ya benim hala umidim var :)) Kocaman kocaman opuyorum seni :))

bu kadar olmaz:)))
biraz önce aklımdan " google da en çok aranan kelimelere baksam" diye içimden geçiriyordum.
sizin yazınızı gördüm şaşırdım.
tam tevafuk oldu :))

28/12/08

valla ben gecenlerde sunu aradim:

DERHAL BIR SLOGAN LAZIM BUL BAKIM YAVRUM! ;)

31/12/08

aramızda kalsın ben en çok ssk hizmet dökümünü arıyorum,emekliliğime kaç gün kalmış diye(7000-1000=6000 gün kaldı bu arada):D
neyse,,
facebookada geçen yaz bi arkadaş üye yaptı beni bende beğenmeyerektan 24 saat içinde iptal ettim kendimi:)

2/1/09

Avusturyalılar google da google aramışlar.bizden vahimleride var demekki. :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top