11

Arka Ta$

Eski Türklerde Askerler savaşırken arkadan gelecek herhangi bir saldırıyı kontrol edebilmek için sırtlarını bir ağaca, kaya veya taşa vererek ok atarlarmış.
Atalarımız genelde bozkır hayatı yaşadıkları için bu sırt dayanan nesne genelde bir taş veya kaya olurmuş.

Yıllar sonra sırt dayanan taşın ismi ARKA-TAŞ dan ARKADAŞ şeklinde dilimize yerleşmiş ve bugün bile güvenebileceğimiz, bizi arkadan vurmayacak olan, samimiyetine güvendiğimiz kişilere verdiğimiz isimdir.

Aşk ve arkadaşlık bir gün yolda karşılaşırlar.

Aşk, kendinden emin bir şekilde sorar; -Ben senden daha samimi ve daha cana yakınım sen niye varsın ki bu dünyada?

Arkadaşlık cevap verir: - Sen gittikten sonra bıraktığın gözyaşlarını silmek için...

Hiç bir zaman arkadaşsız kalmamaniz dileğimle...


Not: Mailime gelmisti ve cok hosuma gitti Arka-Tas tabiri :)

11 comments

Ben bunu biliyorum, cok tekileyici bir oyku :))

Bu arada yorumun beni havalara ucurdu yaff :)) amanin utandim :)) Seni kocaman opup kactim guzel kelebekim :))

23/12/08

oyy süpermiş ilk defa duydum :)

23/12/08

bu yazıyı az önce bir arkadaşın sayfasında okudum ve çok beğendim,şimdi sendede görünce dedim sanırım arkadaşlarımı ihmal ediyorum bak ikinci kez hatırlatıyo bunu bana karşıma çıkarak:D
arkadaş olabilmemiz ve arkadaş kalabilmemiz dileğiyle,,

23/12/08

hiç bilmiyordum güzelmiş

23/12/08

Amin canım, çok güzel biyazı.

Adsız
23/12/08

bende çok beğendim :)) güzel tabir

Adsız
23/12/08

arkataşlarım iyi ki var :)

heyy biz konser fotoğrafları bakıyoruzz !!!

Cok hosdu :)

"arkadaşlarımız bizim için mutluluktur, bizi güldürürler, başarı için cesaretlendirirler, bize dikkatli bir kulak sunarlar ve kalplerini bize açmaya her zaman hazırdırlar."

sokrates

sevgiler ...

Adsız
26/12/08

Çok güzelmiş ya kopyala yapıştır yapıp mail yapim ben bunu millete :) bana böle mailler gelmiyor pek yok şu kadar yolla sevdiğine kavuş tarzında gelio :D

Adsız
14/10/09

cok güzelmis ilk defa okuyorum ben tsklr

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top